La companyia especialitzada en atenció i experiència del client aposta per la ciutat com a epicentre tecnològic centrat en la intel·ligència artificial
Foundever ha obert el seu IA LAB al 22@.
La intel·ligència artificial s’erigeix com una eina clau en l’atenció al client del futur. Per avançar-se a les tendències que estan per venir, la consultora multinacional d’origen francès Foundever ha optat per obrir un laboratori tecnològic centrat en el desenvolupament d’eines de IA aplicades a aquest àmbit, i ha decidit situar-lo a Barcelona.
El nou IA Lab global de la companyia, situat al 22@, exercirà de punt de trobada d’equips internacionals de l’empresa, que ha valorat la connectivitat de la ciutat, així com la disposició de talent i d’un ecosistema innovador amb el qual establir sinergies, per a prendre la decisió de situar el centre a la capital catalana.
“Situats al districte 22@, envoltats d’empreses i startups tecnològiques, tenim una gran oportunitat per fomentar col·laboracions estratègiques i continuar impulsant la innovació en el sector”, ha defensat la vicepresidenta de Producte de Foundever, Rebecca Jonsson.
Al centre, la multinacional treballarà per desenvolupar solucions de IA que millorin l’atenció i l’experiència del client i que es tradueixin també en eficiència i eficàcia. Així, el lab aspira a convertir-se en un centre d’innovació tecnològica que contribueixi a la transformació digital, i que sigui un punt de referència per als 45 països en els quals opera la companyia. Fundada a Niça el 1994, l’empresa compta amb uns 150.000 treballadors a tot el món, dels que 3.000 treballen des d’Espanya, distribuïts entre Barcelona, Madrid, Sevilla i Màlaga, ciutat en la qual ha obert recentment un nou hub.
Amb el seu centre de Barcelona, l’empresa no vol estrenar “només un espai físic, sinó un entorn de col·laboració dissenyat per a accelerar la innovació en IA i la seva aplicació en l’experiència del client”, segons la responsable de Foundever a Espanya, Gema Marín.
Durant la presentació del laboratori tecnològic, l’Associació Espanyola d’Experts en Relació amb el Client (Aeerc) ha reconegut el nou centre amb el premi Crece Aeerc en la categoria de noves plataformes i centres tecnològics d’Espanya, per la seva innovació i la seva determinació de transformar l’experiència del client. Des d’aquesta voluntat, el centre crearà noves eines per substituir les típiques trucades que generen més tedi que clients, amb propostes com chatbots, softwares de traducció de veu en temps real i programes d’automatització.
La fira d'art contemporani madrilenya també comptarà amb projectes d'artistes catalans
A pesar dels recents homenatges al nostre llegendari urbanista, la figura d’Ildefons Cerdà encara resta…
No s'ha posat sobre la taula cap continuació d'aquest programa per donar suport a 'startups'…
La cadena de moda suma un nou local a l'avinguda, on acaba d'inaugurar una 'flagship'
La pròxima sessió del cicle organitzat per ‘The New Barcelona Post’ se submergirà en un…
La ruta gastronòmica de Passeig de Gràcia introdueix el vespreig i els sopars musicals per…