La polonesa Pepco obre a Diagonal Mar la primera botiga a Barcelona

La cadena de productes de baix cost de moda i per a la llar incrementa fins a sis el nombre d'establiments a tot Catalunya. El nou punt de venda, dels 61 que té a Espanya, ha creat 10 llocs de treball.

La cadena de productes de baix cost Pepco, especialitzada en moda i productes per a la llar, continua amb una forta expansió per guanyar quota de mercat a Catalunya. Ha triat Barcelona, en concret el centre comercial de Diagonal Mar, per obrir el seu sisè establiment en el territori. La botiga se suma a les que aquesta marca de retail polonesa té als centres comercials Finestrelles, a Esplugues; Vilamarina, a Viladecans; Barnasud, a Gavà, i Magic Badalona, a Badalona, així com a Reus, la major part d’ells oberts el 2022.

El nou establiment de Pepco se situa a la primera planta del centre comercial Diagonal Mar i ocupa un total de 467 metres quadrats. Per posar-lo en marxa, la marca ha creat 10 llocs de treball.

El creixement d’aquesta cadena ha esta exponencial si es té en compta que la seva primera botiga a Espanya es va obrir l’abril de 2021, en concret a Alacant, i que actualment ja té 61 establiments a tot l’Estat, sis dels quals a Catalunya.

Coneguda en el sector del retail com el Primark polonés per la seva similitud a la cadena irlandesa de moda low cost Primark, el grup Pepco pertany al propietari de les botigues britàniques Poundland i Dealz i ha centrat la seva expansió per l’Europa central. Fins a l’arribada de Pepco, el grup a Espanya només tenia presencia amb la cadena Dealz, una xarxa de supermercats d’alimentació que basa la seva estratègia en oferir productes de primeres marques a preus molt competitius, amb descomptes entre el 30% i el 70%.

Respecte a Pepco, els establiments ofereixen roba infantil i per a adults, decoració i articles de cuina, organització i neteja, joguines i productes educatius, a més d’articles per a mascotes. L’assortiment de Pepco inclou col·leccions de temporada i amb llicències com ara Disney o Marvel i complementa l’oferta de roba per a nens i adults amb productes elaborats amb cotó orgànic. Una de les seves característiques, segons la pròpia companyia, és l’accessibilitat que el consumidor té a tots els seus productes. Actualment, a Europa compta amb més de 2.700 botigues repartides per 16 països.

La cadena polonesa va aterrar a Espanya l’abril del 2021, amb una botiga a Alacant.
Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • El Bar del Post

Alba Pujals: El plaer de la cocció a foc lent

“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…

23 de novembre de 2024
  • Professionals

Munich: volar alt tocant de peus a terra

Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…

23 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

L’antiga planta de Nissan a la Zona Franca torna a l’activitat amb la producció dels primers cotxes Ebro

La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…

23 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Cupra negocia la seva entrada als Estats Units per a 2030 amb el grup Penske

La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…

22 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Els ferris de la terminal Grimaldi podran connectar-se a l’electricitat al gener

El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…

22 de novembre de 2024
  • Opinió

Història d’un concert accidentat

Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…

22 de novembre de 2024