Els passejos guiats s’oferiran del 21 de desembre fins al 3 de gener i aprofundiran en aspectes de l'avinguda sovint desconeguts
La Rambla està decidida a tornar a atreure els barcelonins. Amb aquest objectiu, Amics de La Rambla ha programat una nova edició de les rutes gratuïtes que proposen als locals descobrir l’avinguda des d’una altra perspectiva, coincidint en aquesta ocasió amb les festes de Nadal.
Entre el 21 de desembre i el 3 de gener, 14 rutes passejaran per la Rambla, posant l’èmfasi sobre diversos aspectes de l’avinguda i, especialment, en la seva història. En la seva cinquena edició, s’estrena una nova ruta, precisament vinculada al passat: La Rambla, un viatge en el temps, que repassarà diverses èpoques de l’emblemàtic carrer.
Les rutes, per a les quals es requereix inscripció prèvia a través d’Amics de La Rambla, miren a l’avinguda des de diferents punts de vista. Les 14 rutes inclouen sis propostes diferents: La Rambla de les Floristes; La Rambla, bressol dels transports de Barcelona; La Rambla en femení, i La Rambla més fosca, tant en la seva versió del Gòtic com en la del Raval, a més del viatge al passat que s’estrena en aquesta edició.
A més, també estan disponibles tres rutes per La Rambla que es poden realitzar amb el mòbil: Les façanes de La Rambla, La Rambla del cinema i Personatges de La Rambla. Les tres rutes, creades per a l’esdeveniment Rambling que l’entitat va organitzar el 30 de novembre, estan disponibles des de llavors.
Les rutes, parcialment finançades amb l’impost turístic, s’emmarquen en la voluntat d’Amics de La Rambla de convidar a ramblejar també als barcelonins, en un objectiu marcat per la reforma de l’avinguda i que ha generat iniciatives com la redefinició dels seus souvenirs per interpel·lar també al visitant barceloní.
La il·luminació com a motor d'emocions i vendes
L'empresa gairebé centenària ha convertit el desastre en oportunitat i s'ha refet del foc que…
El centre de 'XR Sports' ofereix nou experiències d'esport ampliat a través de tecnologies digitals…
Ja sigui per regalar o per maridar amb les millors viandes, l'elecció del vi perfecte…
El CEO de Kave Home explica l’estratègia per crear una empresa líder d’impacte global amb…
Barcelona es proposa reorientar el seu model turístic. L'objectiu és captar un turisme de més…