La Roca Village guanya més botigues i una incubadora de marques emergents

El complex comercial ha invertit 57 milions en una reforma que ha permès incorporar firmes com Adidas, Boboli, Etnia Barcelona i Pronovias, i que generarà més de 170 nous llocs de treball

Value Retail Spain, la companyia operadora de La Roca Village, continua apostant per Barcelona amb una inversió total de 57 milions d’euros que ha permès reformar la zona sud del complex comercial de luxe. La remodelació s’ha traduït en un pàrquing subterrani, que permet sumar 850 noves places fins a arribar a les 1.000, i una plaça central, concebuda com a punt de trobada i inspirada en els edificis de l’arquitectura noucentista.

“Aquesta remodelació, amb una inversió directa de 50 milions d’euros i indirecta de set milions i que generarà més de 170 nous llocs de treball addicionals als 1.800 actuals, suposa un clar exemple del nostre compromís amb el territori. Així ha estat des que fa 23 anys vam inaugurar La Roca Village”, defensa el director general de Value Retail Spain, Michael Goldenberg.

L’estudi d’arquitectura L35 ha estat l’encarregat de la reforma, que s’ha basat en criteris mediambientals, amb la instal·lació de plaques fotovoltaiques, sistemes de captació d’aigua pluvials o reg per degoteig. Així mateix, el nou pàrquing incorpora llum i ventilació natural per generar continuïtat entre la zona subterrània i exterior.

Nou pàrquing a La Roca Village, que permet arribar fins a les 1.000 places disponibles.

La renovada Roca Village, molt pendent de la recuperació turística de Barcelona, suma 18 noves marques a la seva cartera, tant nacionals com internacionals. Adidas, American Vintage, Brunello Cucinelli, Boardriders, Boboli, Etnia Barcelona, Kids Around, Missoni i Pronovias són algunes de les firmes que s’incorporen al complex comercial de luxe, a més dels restaurants Iluzione i Farggi. Aquest últim s’ubicarà a un jardí inspirat en el Patí dels Tarongers.

“És una clara aposta pel futur de l’economia a Catalunya. El fet que marques internacionals com Missoni o Brunello Cucinelli obrin noves boutiques en circumstàncies com les actuals i altres com Moncler o Rituals doblin el seu espai comercial és un clar indicador de la seva confiança en la recuperació de Barcelona i Catalunya com a destins turístics”, remarca Goldenberg.

També s’ha creat un espai per incubar marques emergents o consolidades i ajudar-les a desenvolupar les seves estratègies de negoci i generar creixement. Un altre servei que s’ha incorporat a La Roca és una sala de 260 metres quadrats i capacitat per a 100 persones on es podran organitzar activitats socials i culturals o esdeveniments de les marques presents.

Nova botiga d’Etnia Barcelona a La Roca Village.
Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Escena

Molière, l’autèntic

Crònica de l'adaptació d'El misantrop' presentada al Festival Grec

6 de July de 2024
  • El Bar del Post
  • Good News Barcelona
  • Lletres

Maria Sellas Palat: Amb l’impuls agafat

Encara sembla que li costi creure-s'ho, la qual cosa no deixa de ser habitual entre…

6 de July de 2024
  • Escena

Sis hectàrees d’oliveres

La dramaturga Aina Tur ha escrit un text excels sobre els abusos als infants i…

6 de July de 2024
  • Entrevistes: Un 'ColaCao' amb...

Jordi Basté: “Ploro en els moments que menys t’ho esperes”

Cada matí més de 755.000 persones l’escolten a 'El món a Rac1'. És el líder…

4 de July de 2024
  • Opinió

Montjuïc: de la muntanya al parc

Recordo que fa uns pocs anys, un bon amic d’un poblet a escassos trenta quilòmetres…

4 de July de 2024
  • Good News Barcelona

Wizz Air creixerà més d’un 30% aquest 2024 a l’Aeroport de Barcelona

L'aerolínia 'low cost' hongaresa ofereix 2,9 milions de seients i opera 18 rutes al Prat

4 de July de 2024