Ecosistema emprenedor

La ‘startup’ Last.app, plataforma de gestió per a restaurants, capta 2,2 milions

El desenvolupador de software per al canal Horeca, amb seu a Barcelona, ​​creixerà per ampliar els seus productes i funcionalitats i contribuir a que qualsevol restaurant pugui competir al mateix nivell que una multinacional

Last.app, la startup que desenvolupa i comercialitza software per facilitar l’activitat dels negocis del sector de l’hostaleria (restaurants, cadenes de restaurants, dark kitchens) ha tancat una ronda de finançament de 2,2 milions d’euros.

Amb seu a Barcelona i creada pels emprenedors Eric i Iván Nikolic, ex desenvolupadors de Glovo, la plataforma impulsarà el seu creixement a Espanya, per posteriorment abordar els mercats internacionals. La fase d’expansió es centrarà en el desenvolupament de nous productes i funcionalitats de les eines que actualment comercialitza.

Els germans Nikolic volen consolidar-se com a proveïdors del sector de l’hostaleria en tots els seus àmbits i per a tot tipus d’establiments, de manera que ofereixen al conjunt del sector els programes i els procediments necessaris perquè qualsevol restaurant pugui competir al mateix nivell que una multinacional. Per aconseguir-ho, reforçarà les àrees de tecnologia, servei al client, vendes i màrqueting.

Les dark kitchen s’han convertit en una peça clau de les entregues a domicili.

La ronda de finançament ha estat liderada per All Iron Ventures –fons promogut per Jon Uriarte i Ander Michelena, fundadors de Ticketbis–, amb participació del fons de capital risc portuguès Bynd i business angels de referència a Espanya. L’operació ha permès també que emprenedors com Hugo Arévalo, cofundador de ThePowerMBA; Iñaki Ecenarro, cofundador de Trovit; Albert Armengol, cofundador de Doctoralia, i Gonzalo Manrique, cofundador d’Ironhack, s’impliquin a la companyia.

Els impulsors de Last.app confien en la revolució de la indústria de l’hostaleria perquè els restaurants puguin transformar la forma d’operar, automatitzar processos i fer la seva activitat diària d’una manera més senzilla. Tot això amb eines tecnològiques capdavanteres, a un preu competitiu i d’una forma flexible.

Les seves eines, segons la companyia, arriben a la gestió global dels establiments i les marques amb funcionalitats per a aspectes com ara pagament TPV, integrador de delivery, botiga online, reserves, gestió de flotes o marques virtuals, entre d’altres.

Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

La tecnologia i el coneixement generen la meitat de l’economia de Barcelona

Els sectors d'alta intensitat en aquests àmbits van augmentar el seu valor afegit brut en…

27 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Una dècada apropant productes de proximitat als supermercats de Caprabo

El Programa de Proximitat per Comarques ha anat creixent i ha arribat a unes vendes…

27 de desembre de 2024
  • Opinió

Llums de Barcelona: Pot el disseny de la ciutat inspirar el ‘retail’?

La il·luminació com a motor d'emocions i vendes

27 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

ROS reneix amb la seva fàbrica de mobles robotitzada després de l’incendi que la va devastar

L'empresa gairebé centenària ha convertit el desastre en oportunitat i s'ha refet del foc que…

27 de desembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Esports i pantalles

El centre de 'XR Sports' ofereix nou experiències d'esport ampliat a través de tecnologies digitals…

24 de desembre de 2024
  • Baco Boca

Cinc vins imprescindibles per brillar aquest Nadal

Ja sigui per regalar o per maridar amb les millors viandes, l'elecció del vi perfecte…

24 de desembre de 2024