El Passeig de Gràcia dóna la benvinguda a la icònica marca Lego

La multinacional danesa de joguines obre la seva tercera botiga a la capital catalana, on també té establiments a L'Illa Diagonal i La Maquinista

Lego acaba d’inaugurar la seva primera flagship store d’Espanya a Barcelona. Està ubicada al Passeig de Gràcia, a prop de Plaça Catalunya, on abans hi havia una botiga de la cadena Kiabi. Serà l’establiment amb una major diversitat de productes del tot el país, que inclouran joguines exclusives que només s’hi podran trobar allà físicament, com la recreació del Camp Nou.

Amb una superfície de més de 800 metres quadrats, el nou local, el tercer que hi ha a la ciutat, ha suposat la creació de 36 llocs de treball. La companyia no ha volgut comunicar la inversió que ha suposat la seva obertura.

Per al director de màrqueting sènior del grup Lego per a Espanya, França i Portugal, Fernando Nasuti-Wood aquesta nova botiga a la capital catalana suposa reforçar la seva aposta pel mercat espanyol, que ja arriba als set establiments, repartits entre Barcelona, Madrid, Sevilla i Saragossa. “Volem continuar apostant pel mercat espanyol”, remarca Nasuti-Wood. A Barcelona, a banda de la de Passeig de Gràcia, hi ha les de L’Illa Diagonal i La Maquinista.

Per retre homenatge a la ciutat que l’acull, s’han inclòs elements inspirats en Antoni Gaudí. El trencadís és una constant en la decoració de la botiga, que compta amb dues mascotes, l’Antoni i el Drago, que s’inspira en el drac que hi ha al Parc Güell. També hi ha una rèplica de la Sagrada Família, feta amb més de 200.000 peces.

Lego ha volgut incorporar en aquest establiment elements interactius i digitals, que només es poden trobar en dues botigues més de les més de 700 que té a tot el món —Nova York i Guangzhou (la Xina)—. Concretament, la botiga catalana compta amb un fotomaton que transforma en pocs minuts una fotografia en un mosaic de Lego, format per més de 4.500 peces per construir-lo a casa. També hi ha una fàbrica de figures, que permet dissenyar-la i personalitzar-la digitalment i després imprimir-la en el mateix establiment.

Fàbrica per fer figures personalitzades. © theNBP
Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Dins la Copa de l'Amèrica
  • Good News Barcelona

L’Emirates Team New Zealand: l’equip que va portar la Copa de l’Amèrica i vol tornar a guanyar-la

Els neozelandesos s'han instal·lat a l'antiga terminal de Baleària, entre escales automàtiques i taquilles, i…

6 de setembre de 2024
  • El Bar del Post

Jordi Amor: En constant recerca de l’autor

“Com tothom, soc moltes persones alhora. I una d'aquestes persones és un narrador que, al…

6 de setembre de 2024
  • La punyalada

Rectificar

L’Ajuntament ha arribat a la sana conclusió que situar unes plantes en un carrer del…

6 de setembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sail Team BCN es prepara per passar a la història amb vocació de continuïtat

L'equip femení i juvenil que competirà a la Copa de l'Amèrica entrena a la seva…

5 de setembre de 2024
  • Good News Barcelona

Panerai desembarca a Passeig de Gràcia amb la seva primera ‘boutique’ a Barcelona

La firma d'alta rellotgeria ha obert de la mà de Rabat i buscant coincidir amb…

5 de setembre de 2024
  • Gastronomia

Estrella Damm ret homenatge a la 37a Copa Amèrica amb una edició limitada de la seva llauna de 25cl

Estrella Damm, patrocinador oficial de la Louis Vuitton 37a America’s Cup, ha llançat una edició…

5 de setembre de 2024