Professionals

Leo Pharma celebra 25 anys a Barcelona i nomena director general a Nuno Bras

La companyia farmacèutica danesa ha nomenat a Nuno Bras nou director general per a Iberia i ha traslladat les seves oficines de la Torre Mapfre a la Via Laietana en l'any del seu 25è aniversari a Espanya.

[dropcap letter=”I”]

mportants novetats a la filial ibèrica de Leo Pharma en l’any del seu 25è aniversari. La companyia farmacèutica, un dels referents mundials en dermatologia mèdica, acaba de nomenar Nuno Bras com a director general a Espanya i Portugal. L’executiu pilotarà en aquests dos països el nou pla estratègic 2030 que ha posat en marxa la multinacional amb l’objectiu de convertir-se “en el laboratori proveïdor líder de medicaments innovadors que ajudin a tractar les malalties de la pell”.

Bras treballa a Leo Pharma des de 2011 i va ser el director general de la companyia a Portugal i als Països Nòrdics. Des de 2019 ocupava el càrrec de vicepresident del laboratori a França, Canadà i Benelux. Substitueix Paolo Cionini, que ara dirigirà Leo Pharma en l’anomenada àrea Eucan, que engloba una dotzena de països, des de el Canadà a Nova Zelanda, passant per Suïssa, Eslovàquia, Grècia i Austràlia.

“Espanya és, juntament amb Portugal, un dels mercats estratègics per a Leo Pharma a Europa”, destaca Nuno Bras, nascut a Portugal, Llicenciat en Farmàcia i especialista en bio-dermatologia.

El nou director general arriba en l’any de celebració del 25è aniversari de la filial Ibèrica, que té la seu a Barcelona, ​​ciutat que sempre ha estat molt vinculada a la indústria farmacèutica. El canvi a la cúpula directiva ha coincidit amb el trasllat de la seu central de l’empresa des de la Torre Mapfre a unes noves oficines situades a la Via Laietana.

Leo Pharma també ha incorporat en l’últim any a una nova directora de comunicació, Montse Carbó, procedent del grup GBfoods.

El laboratori danès, fundat el 1908, pertany íntegrament a la Fundació Leo, que reinverteix tots els beneficis a R + D + i de nous medicaments. L’empresa és un dels referents en el tractament de la trombosi i opera en més de 130 països, amb una facturació d’uns 1.500 milions d’euros. L’any 2019 la farmacèutica va donar un fort impuls al seu negoci en adquirir la divisió de dermatologia de prescripció de Bayer.

Compartir
Publicado por
Sergi Saborit

Artículos recientes

  • Creativitat

El Museu Picasso viatja a París a ritme de cancan

L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024