La firma barcelonina de decoració obre un local de menjar italià i hamburgueses al centre comercial de Value Retail, que acaba d'ampliar la seva superfície després d'una inversió de 50 milions d'euros
Luzio és un dels grans referents de l’interiorisme barceloní. Darrere d’aquesta firma de projectes de decoració de luxe es troben María José Gómez Escuer i Maxi Zigart, que han desenvolupat un univers estètic propi que ha seduït als propietaris de desenes d’habitatges particulars, restaurants, establiments comercials i diversos hotels. Qualitat, contemporaneïtat, exuberància, look vintage, estil colonial, barreja de nou i antic… són només alguns dels atributs que defineixen a Luzio i que enamoren a qualsevol amant del bon gust que entri en el seu concept store del Turó Park, al carrer Ferran Agulló de Barcelona.
En aquesta botiga, complementària a l’estudi d’interiorisme, Luzio comercialitza una personalíssima col·lecció d’objectes de decoració que permeten donar el toc perfecte a qualsevol racó de la casa: poden trobar-se tota mena de mobles, sofàs, vaixelles, llums, gerros, coixins, llibres o espectaculars fotografies emmarcades d’artistes com Pedro Mir.
Des de 2015, a l’interior de la botiga de Luzio al Turó Park hi ha també un restaurant de cuina amb tocs asiàtics, Iluzione, decorat amb un espectacular disseny New Yorker inspirat en Brooklyn. Ara, els propietaris de Luzio han decidit redoblar la seva aposta pel sector de la gastronomia amb l’obertura d’un segon restaurant a La Roca Village, que acaba d’inaugurar-se sota la marca Corso Iluzione.
El local, dotat d’una àmplia terrassa, està ubicat a la nova Plaça de les Palmeres, en la recentment estrenada ampliació de centre comercial, que es va obrir al públic el passat mes d’abril després d’una inversió de 50 milions d’euros. Amb capacitat per a 160 comensals, Corso Iluzione sobresurt, evidentment, per la seva cuidada decoració i per oferir una suggerent carta que combina el menjar italià —amb la pasta fresca feta a mà com a proposta principal i pizzes de massa mare—, amb una oferta d’hamburgueses, paninis i pokes.
A tenir en compte els cavatelli supercarbonara o uns fettuccine al ragú si s’opta per la pasta. Destaquen també la clàssica parmegiana i la tagliata di pezzata rossa, sense oblidar la mortadel·la de Bolonya acabada de tallar, el pannini de Ciabatta amb pebrots i tomàquets rostits i albergínia fregida amb crema de burrata, o la Dandy Cheesburger, feta amb carn de vaca ecològica i pa de brioix. Per postres, la pizza roll de Nutella és l’estrella de la casa, tot i que també hi ha tiramisú o pannacotta.
“És un restaurant que vol adaptar-se a tota classe de públic que visita aquest gran destí de compres”, explica Maxi Zigart, que destaca la decoració retro estil South Beach de l’establiment. El restaurant es caracteritza per tenir una gran barra de sis metres que permet veure el treball a la cuina (showcooking) i exposar tota mena de productes italians. A més, a l’interior del restaurant hi ha també una botiga per vendre les peces de decoració més reeixides de Luzio, juntament amb productes gourmet i vaixelles. “Al Turó Park diem que tenim un restaurant dins de la botiga i, a la Roca Village, és a l’inrevés: tenim una botiga dins del restaurant”, apunta Zigart.
“L’obertura de Corso Iluzione a La Roca Village és un projecte molt important per a nosaltres, és una il·lusió que teníem des de fa anys”, explica el copropietari de Luzio. Segons el creatiu, la firma col·labora amb La Roca des de fa deu anys, amb la instal·lació de botigues temporals (pop-up store) i també a través d’un exitós food truck anomenat El Dandy.
En aquesta nova aposta gastronòmica, Luzio té com a soci al pizzaiolo Stefano Gallo, propietari de la pizzeria Da Giorgio de Rubí, amb qui també han creat Favela Burger, que compta amb dues hamburgueseries a Rubí i Sabadell.
Segons ha explicat Zigart a The New Barcelona Post, la decoració de Corso Iluzione està inspirada en Sicília, de manera que es recrea en el sostre un jardí de llimones de color groc. També posa l’èmfasi en les grans làmpades amb serrells i en les rajoles en ziga zaga que recobreixen el local i que pretenen recordar a un forn de llenya. Finalment, els visitants del restaurant han de fixar-se en un gran moble llibreria que els amos de Luzio van rescatar d’una antiga merceria i que s’ha instal·lat tal qual al local, sense restaurar. “Barrejar objectes vintage amb el més modern és el nostre segell”, recorda Zigart.
L’ampliació de la Roca Village ha permès a aquest complex barceloní de botigues outlet reforçar el seu vessant gastronòmic i obrir 18 noves botigues de marques nacionals i internacionals, com Adidas, American Vintage, Brunello Cucinelli, Ètnia Barcelona, Missoni i Pronovias. A més del nou restaurant de Luzio, també s’ha inaugurat una cafeteria-gelateria Farggi 1957 i s’ha habilitat un aparcament subterrani amb llum natural que incrementa en 850 el nombre de places disponibles. Value Retail ha invertit 50 milions d’euros en el projecte, que ha suposat la creació de 170 llocs de treball.
La Roca Village és un dels onze complexos comercials de The Bicester Village Shopping Collection i disposa ara de més de 140 botigues de moda i articles d’alta gamma que poden adquirir-se amb descomptes de fins a un 60% sobre el preu original.
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…
L'Ajuntament i la Generalitat acorden també accelerar la prolongació de l'L4 entre La Pau i…
La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…
L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…