El nou projecte estarà només disponible a través d’Internet a partir del novembre a Espanya, França, Alemanya i els Països Baixos. Amb la previsió de donar resposta a una demanda cada vegada més creixent de consum conscient, el grup preveu facturar 25 milions d'euros d'aquí tres anys.
Mango ha fet oficial aquest dilluns el naixement d’una nova línia de moda que començarà a operar el mes de novembre com a empresa independent del grup barceloní. Es dirà Alter Made, només estarà disponible a través d’Internet i posarà el focus en la moda sostenible. Estarà disponible a Espanya, França, Alemanya i els Països Baixos. La nova marca “neix per donar resposta a aquelles clientes que són cada vegada més conscients a l’hora de consumir i volen fer-ho de forma responsable”.
Per complir amb aquest eslògan, Alter Made potenciarà dos eixos: material i producció. Les matèries primeres amb què treballarà seran sostenibles i de qualitat, i comptaran amb certificacions que ho acreditin. I quant a la producció, es farà a Europa i Turquia, de la mà de proveïdors experts en el teixit amb què es treballi. Per exemple, per a les peces de caixmir, s’ha treballat amb artesans tèxtils d’Itàlia i, per a les de cotó, amb productors de Portugal.
La directora del nou grup serà Alejandra Mur, amb 15 anys d’experiència a Mango i fins ara directora de compres de la línia de dona. Segons Mur, la nova marca aspira a “crear peces de qualitat, molt cuidades, confeccionades en proximitat i que tinguin una vida llarga”. Per fer-ho, es faran tirades curtes per tal de reduir al mínim possible l’estoc restant. Així, la primera col·lecció de la firma estarà formada per 120 peces, que es caracteritzaran per ser duradores i atemporals.
El conseller delegat de Mango, Toni Ruiz, ha explicat que Alter Made serà per a Mango un “laboratori de sostenibilitat”, en la mesura que servirà per aprendre processos de producció sostenibles que pugui incorporar, en un futur, a la línia mare. “Alter Made és una aposta de valor diferencial del grup que va dirigida a un públic concret que vol consumir de manera responsable. El nostre objectiu és acompanyar aquesta tendència al mateix temps que aprenem i provem noves maneres de treballar, que ens permetran avançar en la nostra estratègia global de sostenibilitat”, defensa. Sobre les previsions de negoci, el directiu assenyala que l’objectiu és que la marca facturi 25 milions d’euros d’aquí a tres anys. En aquest nou projecte, acompanyen a Alejandra Mur un equip de 12 professionals de perfil internacional.
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…
A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…