El centre, que ja ocupa 350 persones de 35 nacionalitats, comença a donar servei a Alemanya, Suïssa, Àustria i Polònia i obre una convocatòria per contractar 25 persones més
MediaMarkt ha decidit donar un nou impuls al centre global de prestació de serveis financers que va establir a Barcelona el 2020. L’anomenat MediaMarktSaturn Global Business Services Espanya (MMS GBS) es troba a la seu corporativa que la companyia té al Prat de Llobregat i, actualment, la seva plantilla ja supera les 350 persones de més de 35 nacionalitats. Al hub hi conviuen més de 20 idiomes.
Segons ha informat la cadena líder en venda d’electrodomèstics i electrònica de consum, des de la posada en marxa “el hub administratiu internacional no ha parat d’obtenir excel·lents resultats”, per la qual cosa ara ampliarà tant el ventall de països com la cartera de serveis transversals que ofereix a les diferents filials del grup alemany. Destaca que, des del novembre, el centre del Prat ha començat a assumir part de les tasques de l’àrea de facturació per als països del grup de parla germànica: Alemanya, Suïssa i Àustria.
En paral·lel, el MMS GBS també es troba immers en la transició per assumir algunes àrees de comptabilitat de MediaMarkt Polònia. “L’objectiu d’aquest procés d’absorció és aconseguir economies d’escala i una eficiència més gran per continuar consolidant-se com un centre d’excel·lència, organitzat per processos”, explica la multinacional.
“Sens dubte, la feina ben feta ha estat clau perquè el Grup MediaMarktSaturn continuï confiant en Espanya, concretament en Barcelona, i aquest és un veritable orgull per a tots els que formem part de la companyia”, assenyala Manuela Mengíbar, directora del MediaMarktSaturn Global Business Services Spain.
Per poder fer front a aquest creixement en nombre de països i serveis, el hub incrementarà aquest any en 25 empleats la plantilla. “Per cobrir aquestes noves vacants, calen perfils amb capacitat analítica, que puguin aportar noves idees i tinguin ganes de desenvolupar la seva carrera en un entorn internacional. A més de coneixements de comptabilitat, anglès i idealment polonès”, explica Mengíbar, que posa èmfasi en “un pla d’incorporació de nous talents, basat en un procés d’acompanyament integral i en l’absorció dels valors que conformen la nostra cultura corporativa: la passió per la innovació, la transparència i la qualitat gràcies al treball en equip”.
MediaMarkt compta amb una xarxa de 111 establiments repartits per totes les comunitats autònomes, amb una plantilla que arriba a les 7.000 persones. A tot Europa, el grup suma 52.000 treballadors i disposa de més de 1.000 punts de venda ubicats a 11 països.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…