La Mobile Week continua creixent i arribarà a 18 ciutats el 2021

El Mobile World Congress se celebra durant només quatre dies, però el seu impacte va molt més enllà amb iniciatives com la Mobile Week, que vol impulsar l'empoderament digital de la ciutadania amb espais de reflexió, tallers i activitats participatives.

La tercera edició de la Mobile Week Catalunya, iniciativa impulsada per la Mobile World Capital Barcelona (MWCapital) i la Generalitat, arribarà a 18 ciutats, comarques i àmbits territorials de tot Catalunya el 2021. Badalona, Vic, Figueres, Mollerussa o Ribera d’Ebre seran algunes de les destinacions de la propera Mobile Week, que se celebrarà entre els mesos de maig i juny. Aquesta iniciativa té l’objectiu d’apropar la tecnologia a la ciutadania i és una de les activitats que s’han creat per deixar un llegat del Mobile World Congress durant tot l’any i no només durant els pocs dies que dura el congrés.

La Mobile Week girarà al voltant de temes com la protecció de la privacitat, les habilitats professionals digitals que demana el mercat i el paper que desenvolupa la tecnologia durant les crisis. La MWCapital ha recomanat als participants que incloguin propostes d’activitats híbrides, que barregin el format virtual i el presencial. Totes les ciutats i els territoris han presentat un avantprojecte amb un breu plantejament de format, contingut i durada de l’esdeveniment, que durarà entre un i tres dies.

La Mobile Week és una iniciativa impulsada per la MWCapital i la Generalitat.

En concret, les ubicacions de la Mobile Week Catalunya 2021 seran Badalona, Mataró, Terrassa, Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú (Barcelona); Vic, Manresa, Igualada, Centelles i Rupit i Pruit (Catalunya Central); Girona, Figueres, Llagostera i Riudellots de la Selva (Girona); Lleida i Mollerussa (Lleida); La Seu d’Urgell (Alt Pirineu), i Ribera d’Ebre (Terres de l’Ebre).

Així, creixerà en tres ubicacions respecte a les 15 ciutats de l’edició de 2020. L’any passat va organitzar un total de 164 activitats i va sumar més de 5.300 inscrits. A Barcelona, la quarta edició va comptar amb 150 activitats repartides en els deu districtes de la ciutat i hi van participar l’Ajuntament de Barcelona i uns 200 col·laboradors, entitats locals, espais d’innovació i centres de recerca, entre d’altres.

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Dins la Copa de l'Amèrica
  • Good News Barcelona

L’Emirates Team New Zealand: l’equip que va portar la Copa de l’Amèrica i vol tornar a guanyar-la

Els neozelandesos s'han instal·lat a l'antiga terminal de Baleària, entre escales automàtiques i taquilles, i…

6 de setembre de 2024
  • El Bar del Post

Jordi Amor: En constant recerca de l’autor

“Com tothom, soc moltes persones alhora. I una d'aquestes persones és un narrador que, al…

6 de setembre de 2024
  • La punyalada

Rectificar

L’Ajuntament ha arribat a la sana conclusió que situar unes plantes en un carrer del…

6 de setembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sail Team BCN es prepara per passar a la història amb vocació de continuïtat

L'equip femení i juvenil que competirà a la Copa de l'Amèrica entrena a la seva…

5 de setembre de 2024
  • Good News Barcelona

Panerai desembarca a Passeig de Gràcia amb la seva primera ‘boutique’ a Barcelona

La firma d'alta rellotgeria ha obert de la mà de Rabat i buscant coincidir amb…

5 de setembre de 2024
  • Gastronomia

Estrella Damm ret homenatge a la 37a Copa Amèrica amb una edició limitada de la seva llauna de 25cl

Estrella Damm, patrocinador oficial de la Louis Vuitton 37a America’s Cup, ha llançat una edició…

5 de setembre de 2024