Actualment, la marca catalana d'articles de regal, nativa digital, distribueix els seus productes a 3.000 punts de venda de 20 països i controla una xarxa de 33 botigues pròpies a Espanya
La marca d’articles de regal amb missatges positius Mr. Wonderful ha fitxat l’executiu Manuel Jadraque, exconseller delegat de Pikolinos i Desigual, per assumir la direcció de la companyia, una responsabilitat des de la qual continuarà la tasca d’expansió internacional i consolidarà el lideratge a Espanya i Portugal.
Actualment, Mr. Wonderful, nascuda a Barcelona fa 12 anys, és present a més de 3.000 punts de venda, a 20 països, amb presència a grans botigues com El Corte Inglés, FNAC, Galeries Lafayette (a França) i La Feltrinelli (a Itàlia). La companyia aspira a reforçar-se en aquest posicionament de marca de retail referent a nivell internacional.
Així mateix, un 20% de les vendes provenen del negoci en línia, a través de la plataforma que va donar origen a la firma nativa digital, amb la comercialització de tasses amb missatges motivacionals per animar a les persones a fer front al dia a dia de manera positiva. És a dir, el seu èxit respon a la creació d’articles de regal i decoratius que, mitjançant missatges i eslògans, reflecteixen una manera d’entendre la vida que encomanen felicitat i alegria.
Manuel Jadraque arriba a Mr. Wonderful en substitució de la cofundadora Patricia Cabal, que ha estat al capdavant de la companyia des dels seus inicis. Cabal, accionista de la companyia, mantindrà un lloc al consell d’administració.
En els darrers tres anys, Jadraque ha exercit de conseller delegat de la marca de calçat Pikolinos. Amb anterioritat, el directiu va ser conseller delegat de Jennyfer —propietat de Celio— i entre 2004 i 2015 va treballar per a Desigual, on va arribar a conseller delegat entre 2012 a 2015, com a mà dreta del seu fundador, Thomas Meyer. Jadraque també ha treballat a l’àrea d’operacions i compres de companyies de luxe com Louis Vuitton i Loewe.
Una altra de les responsabilitats de Jadraque al capdavant de Mr. Wonderful serà la gestió de la xarxa de botigues pròpies, un negoci que la firma va iniciar el 2019, amb una forta expansió. En tan sols dos anys, la marca compta amb 33 establiments propis a Espanya, amb un pes especial a Madrid, on té 13 botigues, mentre que en té dues operatives a Barcelona.
Fundada el 2011 pel matrimoni de dissenyadors gràfics Ángela Cabal i Javier Aracil, Mr. Wonderful té la seu a Barcelona i compta amb més de 120 empleats a les seves oficines centrals de l’Avinguda Diagonal. Les darreres dades disponibles xifraven al voltant dels 30 milions d’euros la facturació de la companyia. L’any 2017, per finançar el seu creixement, Mr. Wonderful va donar entrada al seu accionariat al fons RealZa Capital.
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…
L'Ajuntament i la Generalitat acorden també accelerar la prolongació de l'L4 entre La Pau i…
La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…
L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…