Ecosistema emprenedor

N+1: una ‘app’ que vol revolucionar la compra de productes per a ciclistes

La startup barcelonina ofereix tots els productes que un ciclista pot necessitar en una sola aplicació

Pavel Gorbach, aficionat al ciclisme i expert en el desenvolupament d’e-commerce, estava cansat d’haver de visitar una multitud de pàgines web per trobar els productes que volia per les seves rutes amb bicicleta. El mes d’abril va fer d’aquest problema la seva solució i va crear una aplicació mòbil especialitzada en ciclisme. Un lloc en què els apassionats d’aquest esport poden trobar tot el que desitgen en un sol lloc.

N+1 ofereix als clients productes que, en la seva majoria, no es poden trobar en cap lloc més. Són peces premium que les marques venen directament als consumidors i que, ara, formen part d’un aparador de luxe que comparteixen amb altres firmes destacades.

El seu públic objectiu són ciclistes amateur, que solen sortir entre dues i tres vegades per setmana a fer rutes i gaudeixen, com el fundador, d’aquest esport. Avui, reben comandes internacionals, tot i que els seus principals clients són europeus.

Gorbach i el seu equip, vint-i-dos professionals repartits arreu del món, van fundar la companyia a Barcelona. Ell resumeix l’elecció en una frase: “Aquí tinc tot el que necessito per muntar un negoci amb èxit”.

Segons l’emprenedor, Barcelona és el “millor lloc del món” per treballar en la seva aplicació per la cultura que tenim de l’esport, perquè estan les “millors” botigues de ciclisme i perquè les despeses de facturació són més econòmiques, cosa que fa que els seus productes es venguin millor. A més, també valora positivament el suport que ha rebut de l’ecosistema emprenedor barceloní. Per tot això, va muntar les oficines de la startup a la capital catalana, on també viu.

N+1 pronostica tancar l’any amb una una facturació de 150.000 euros. Aquesta tardor preveuen fer una ronda d’inversió d’un milió d’euros per recaptar més fons. Gorbach és optimista i creu que “transformaran la indústria del ciclisme”.

De moment, no contractaran més treballadors. En un futur, volen que la plantilla treballi a jornada completa. Un dels objectius del projecte a llarg termini és “generar un impacte” i poder oferir els productes a un preu rebaixat per poder fer-los accessibles a un públic més ampli.

L’aplicació N+1 per dins.
Compartir
Publicado por
Maria Rabella

Artículos recientes

  • Gaudeix de Barcelona

El Beer Festival reunirà més de 400 productors de cerveses artesanes

Es podran degustar begudes locals però també de països com Alemanya o Irlanda, amb una…

10 d'abril de 2025
  • Barcelona Science Week

“Cal apropar les empreses al coneixement i obrir les portes”

Núria Montserrat (Barcelona, 1978) es dedicava a generar microronyons a un laboratori de l'Institut de…

10 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

La fira Seafood generarà un impacte de 156 milions d’euros a Barcelona

L'esdeveniment, que se celebrarà del 6 al 8 de maig en el recinte Gran Via…

10 d'abril de 2025
  • Al carrer

Entre Marie Curie i Albert Einstein

El nomenclàtor de Barcelona ha convertit Nou Barris, concretament la seu del districte, en un…

10 d'abril de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

Les fotografies de Cristina García Rodero inauguraran la galeria d’art Seltz

El centre expositiu d'art contemporani, que compta amb 400 metres quadrats per a exposicions, obrirà…

9 d'abril de 2025
  • Lletres

Barcelona celebrarà un Sant Jordi més ample i segur

La superilla literària de Passeig de Gràcia, La Rambla i Gran de Gràcia tornaran a…

9 d'abril de 2025