Professionals

Noelia Fernández, nova directora creativa d’Ogilvy Barcelona

La publicista havia treballat fins ara a l'agència Manifesto i es posa al capdavant d'un equip de més de 50 persones

Noelia Fernández ha estat nomenada nova directora creativa executiva d’Ogilvy Barcelona, decisió que contribueix a millorar la presència femenina a les direccions executives creatives de les agències, que és molt baixa. Professional amb més de 15 anys d’experiència al sector, Fernández era fins ara responsable de l’agència independent Manifesto, també a l’oficina de Barcelona.

“Afronto el repte amb una barreja d’il·lusió i de responsabilitat, però amb molta emoció per compartir el trajecte amb gent amb tantíssim talent. Estic en un moment molt dolç de la meva carrera i l’oportunitat de formar part d’Ogilvy Barcelona és l’impuls que em porta a continuar creixent i aprendre”, ha assenyalat l’executiva, Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba (CEU) i també professora de creativitat i direcció creativa a Elisava i Complot.

Fins ara ha treballat per a reconegudes marques com TikTok, Bizum, Jägermeister, Level, Glovo, Lays Gourmet, Mattel, Zuric, Reebok, Tena Essity, Fundació La Caixa o la Generalitat de Catalunya. Al capdavant de l’àrea creativa d’Ogilvy Barcelona liderarà a un equip de més de 50 persones al costat de Jordi Urbea, Senior Vicepresident d’Ogilvy Spain i conseller delegat d’Ogilvy Barcelona, i de Roberto Fara, Chief Creative Officer d’Ogilvy Spain.

“L’arribada de Fernández és una aposta clara per reforçar l’àrea creativa de l’agència a Barcelona, ​​una de les nostres senyes d’identitat globals, en un context en què l’oficina ha esdevingut el hub d’experiència, estratègia, creativitat, data i tecnologia d’Ogilvy a Europa,  Pròxim Orient i Àfrica”, destaca Urbea. Segons el veterà directiu, l’aposta pel talent femení per part de l’agència “és absoluta” i posa com a exemple que el comitè executiu de l’agència a Barcelona, ​​format per 18 persones, és paritari. En general, al conjunt d’Ogilvy Spain, el 60% dels empleats són dones.

“A poc a poc, les dones anem trobant el nostre buit als llocs de responsabilitat de les agències i l’aposta d’Ogilvy Barcelona per una dona que a més ve d’una indie, em sembla una declaració d’intencions”, conclou Fernández.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024
  • Opinió

L’hora de la resiliència urbana

A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…

19 de novembre de 2024