Ecosistema emprenedor

Nude Project obre la seva primera botiga a Barcelona

L'establiment, situat al carrer Canuda, és el tercer de la marca després dels de Madrid i València

Nude Project va néixer a Instagram quan els seus dos cofundadors, Bruno Casanovas i Alex Benlloch, es van conèixer a través d’un amic en comú l’any 2019. Amb una inversió inicial de 600 euros i una tirada de 30 samarretes, dos estudiants de màrqueting van crear una marca de roba que va aprofitar les xarxes que l’havien originat per créixer i arribar a més clients, deixant els estudis quan l’empresa va començar a agafar força. En només tres anys, facturen 11 milions d’euros, ocupen 60 treballadors i vesteixen artistes com Karol G, Quevedo i l’ara ja local Rauw Alejandro.

Amb una trajectòria vertiginosa, la marca de roba urbana s’està obrint a nous canals, sense deixar de tenir el focus en el digital, amb l’obertura de botigues físiques. Després de Madrid i Barcelona, la tercera està a Barcelona, on la companyia es va fundar i manté les oficines centrals. L’establiment, situat al carrer Canuda, compta amb una superfície de 60 metres quadrats i ha suposat la contractació de vuit treballadors. L’empresa no revela la inversió per posar-la en marxa.

De moment, Nude Project no contempla l’obertura de més botigues a Espanya i espera fer-ho en alguna ciutat europea. La venda internacional va representar el 30% de la facturació l’any 2022, principalment en països com Portugal, Itàlia, Alemanya i Països Baixos. També tenen la mirada posada a Amèrica Llatina, tot i que les barreres logístiques dificulten l’expansió, per la qual cosa estan buscant algun soci local.

Actualment, la marca se centra en samarretes i dessuadores unisex, amb un preu mitjà de 39 euros i 69 euros, però comencen a incorporar altres peces com abrics, texans i jerseis. L’objectiu d’aquest 2023 és ampliar el catàleg amb més accessoris. Els productes es fabriquen principalment a Portugal i Turquia, encara que també a la Xina, i es distribueixen des de Seseña (Toledo). L’empresa està estudiant localitzar alguna fase de la cadena a Mataró.

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Eholo, el ‘software’ per a psicòlegs que assumeix la seva càrrega administrativa

La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…

21 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Els Llums de Sant Pau proposa un viatge per les tradicions nadalenques del món

L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Les empreses catalanes capten 1.540 milions dels fons Next Generation des de 2021

Prop de 600 projectes empresarials s'han beneficiat de les convocatòries, un 66% dels quals han…

21 de novembre de 2024
  • Creativitat

El Museu Picasso viatja a París a ritme de cancan

L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024