Parlem potencia l’operadora valenciana Aproop perquè facturi un 50% més enguany

El grup replica el seu model d'operadora de proximitat a través de la marca valenciana, com a primer pas de la voluntat de Parlem de liderar diverses operadores regionals a territoris dins de la resta de l'Estat i d'Europa

El grup català de telecomunicacions i serveis digitals Parlem redobla la seva aposta per l’operadora valenciana Aproop. Ho ha fet a través d’un rebranding que té per objectiu modernitzar la seva imatge i transmetre els seus valors per connectar amb una audiència més àmplia i diferenciar-se de la competència, a través del model de proximitat que caracteritza Parlem. 

Així, el grup continua la seva estratègia d’expansió territorial amb Aproop, amb la previsió que l’operadora valenciana incrementi la seva facturació un 50% a finals d’aquest any, i aconsegueixi una quota de mercat del 3% com a operadora de proximitat. Amb aquest objectiu, ha renovat la seva imatge de marca i el seu web, amb la campanya Canvia el que et canvia

Dins d’aquest rebranding, Aproop ha donat vida a un nou personatge de la marca. Amb el nom de Cremaet, personifica la situació de consumidors davant empreses de telecomunicacions que no donen resposta a les seves demandes, mentre que posiciona a Aproop com una marca que escolta i acompanya als seus clients. En aquest sentit, la companyia també ha intensificat la inversió en l’atenció al client.

L’aposta per Aproop és una de les línies estratègiques de Parlem per a aconseguir l’objectiu que s’ha marcat per a 2024: duplicar el seu ebitda. El grup, presidit per Ernest Pérez-Mas i dirigit per Xavier Capellades, s’ho ha proposat després d’un 2023 en el qual va registrar per primera vegada una rendibilitat positiva anual, passant d’un saldo negatiu de 2,2 milions el 2022 als dos milions en positiu que l’any passat va registrar Parlem, amb seu en el 22@. 

La rèplica del model d’operadora de proximitat de Parlem a través d’Aproop representa el primer pas d’un horitzó que el grup ambiciona a llarg termini: liderar diverses operadores regionals de proximitat en territoris amb una marcada cultura pròpia a la resta de l’Estat i també a l’àmbit europeu.

Oficines de Parlem al 22@ de Barcelona.
Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Catalunya va atreure 3.453 milions d’inversió estrangera fins al setembre, un 65% més

El capital internacional que va impactar en el territori català representa el 14% del total…

20 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Els vells

L’editorial Adesiara edita una versió de l'obra 'Els Vells' d’Ignasi Iglésias, una excelsa peça teatral…

20 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Catalonia Hotels ven la seva central de compres a una filial d’Aramark

Amb l'operació, la cadena barcelonina vol recolzar la seva expansió internacional, en un any de…

20 de desembre de 2024
  • Escena

El TNC explora els marges amb una ‘Anna Karènina’ encara actual

Carme Portaceli es torna a enfrontar a un clàssic de la literatura amb una proposta…

20 de desembre de 2024
  • Professionals

Toni Ruiz assumeix la presidència de Mango de manera temporal

La companyia diu que anunciarà una "correcta successió” d’Andic “en el seu degut moment”

20 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Govern suma 225 nous orientadors per reforçar el Servei d’Ocupació de Catalunya

El Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat té per objectiu millorar l’ocupabilitat de les…

20 de desembre de 2024