El creixement de l'operadora, amb la integració de diverses companyies i la sortida al BME Growth el 2021, l'ha convertit en un grup de telecomunicacions, amb una facturació de 36,7 milions d'euros
El grup de telecomunicacions Parlem Telecom ja té operativa la nova seu corporativa al 22@, amb capacitat per a 120 persones, per acollir els equips de les diverses companyies que integren la operadora després del creixement registrat els últims mesos. Les oficines se situen en una sola planta de més de 1.000 metres quadrats al carrer Badajoz.
La posada en marxa de les instal·lacions culmina la fase d’expansió del grup el 2021. En l’últim exercici, Parlem va integrar diverses empreses dins i fora del sector de les telecomunicacions, amb la compra de les operadores Octel i Bucle, Tecno-so i Sonnet, així com l’empresa de serveis informàtics per a empreses Infoself, a més de llançar Aproop Telecom, una nova operadora per al mercat valencià. El 2021, també es va estrenar com companyia cotitzada al BME Growth on, un any més tard, les seves accions tenen un valor de 6,2 euros i la seva capitalització és de 100 milions d’euros.
Amb aquest nou perímetre empresarial, Parlem Telecom ha duplicat la facturació fins a una xifra de 36,7 milions d’euros l’any 2021, amb un increment del 95% respecte al negoci del 2020 (18,8 milions d’euros), i triplica el del 2019, quan va ingressar 10,9 milions d’euros. L’últim exercici, el resultat brut d’explotació va arribar a 1,31 milions d’euros. No obstant això, l’augment de costos per la seva sortida al mercat BME Growth —comptabilitzat en uns 600.000 euros—, l’increment de personal i les amortitzacions per la integració de les esmentades companyies, han saldat el balanç del grup amb unes pèrdues de 3,5 milions d’euros.
L’operadora que presideix Ernest Pérez-Mas, també ha impulsat Parlem Ventures, una acceleradora de startups tecnològiques i ha creat la divisió Parlem Energia arran de la compra d’Ecolium. L’objectiu a llarg termini del Grup Parlem Telecom és fomentar la implantació d’operadors regionals de proximitat a altres territoris de parla catalana a Europa que s’adaptin a la identitat social i cultural de cada zona, com ha fet amb Aproop Telecom.
Respecte a la seva xarxa, Parlem ha arribat a les 153.000 línies actives, el que suposa un augment del 85% respecte el 2020 (83.000 línies actives), i disposa de 19 botigues d’atenció directa al públic repartides per Catalunya.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…