El grup de telecomunicacions també convertirà la planta baixa en la seva ‘flagship store’, amb una proposta que dissenyarà perquè exerceixi de punt de trobada entre l’esfera dels negocis i la cultura
El Grup Parlem encara el seu desè aniversari amb un canvi de seu corporativa: la companyia de telecomunicacions es trasllada de la seva seu del 22@ a l’edifici de la Cambra de Comerç de Barcelona, al centre de la capital catalana. Amb més de 750 metres quadrats, la nova seu ocuparà tota la quarta planta de l’immoble, situat en l’avinguda Diagonal a tocar de la Rambla Catalunya.
La nova seu acollirà els treballadors del grup a Barcelona, així com els principals serveis de la companyia. El trasllat, que previsiblement s’efectuarà abans d’estiu, anirà acompanyat de l’obertura d’una flagship store a la planta baixa de l’edifici. Amb l’aspiració de convertir-la en una botiga emblemàtica, el grup està immers en la definició del projecte del local, que es proposa anar més enllà d’una botiga i exercir de punt de trobada entre l’esfera dels negocis i la de la cultura.
L’establiment, que obrirà després de l’estiu, ocuparà la meitat de la planta baixa de l’immoble, mentre que la Cambra de Barcelona mantindrà l’altra meitat, com han explicat a The New Barcelona Post des de la corporació cameral, que no ha fet públics més detalls de l’acord. L’espai que correspondrà a Parlem, abans ocupat per CaixaBank i recentment buit, oferirà els serveis del grup i promourà la interacció i col·laboració entre diversos actors.
En aquest sentit, el grup presidit per Ernest Pérez-Mas i dirigit per Xavier Capellades ha posat en valor el vincle que obre amb la Cambra de Comerç de Barcelona. Segons la companyia, que l’any passat va facturar 49 milions, aquesta relació representa una mostra de la voluntat del grup de “fer costat a tots els autònoms i empreses de Catalunya”. Més enllà de Barcelona, el grup conservarà i reforçarà les oficines de les quals disposa a ciutats com Girona, Olot i València, amb l’objectiu de garantir un servei de proximitat als seus clients.
Després d’aquest acord, la Cambra continua amb la seva aposta de posar a la disposició de les empreses part de l’edifici de les seves oficines centrals, que s’ha renovat any per adaptar-lo a les noves tendències en eficiència energètica i tecnologia, així com a les noves modalitats de treball.
La transformació de l’edifici, que va implicar una inversió de quatre milions d’euros, ha permès posar a disposició de terceres empreses més de 5.000 metres quadrats, entre els que s’inclouen els espais que Parlem convertirà ara en la seva seu corporativa.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…