Apropar-se a observar la botiga amb sis aparadors que acaba d'inaugurar la famosa marca de joieria és un dels atractius d'aquest pont de la Puríssima a Barcelona
Una nova botiga-joia llueix al Passeig de Gràcia de Barcelona. L’emblemàtica via comercial brilla una mica més aquests dies no només pels llums de Nadal, sinó també gràcies a la boutique que la glamurosa firma Tiffany & Co acaba d’inaugurar a la cantonada amb el carrer València, al costat oposat de l’Hotel Majestic.
Molts barcelonins i els turistes que han visitat la ciutat aquest pont de la Puríssima han topat amb l’espectacular joieria, caracteritzada per disposar de sis aparadors, una superfície de gairebé 400 metres quadrats i una decoració interior inspirada en Antoni Gaudí.
Tiffany, marca estatunidenca que ha estat adquirida recentment per l’empori francès del luxe LVMH, tenia des del 2010 una botiga de menors dimensions situada a la planta baixa de l’Hotel Mandarín Oriental. La firma va decidir canviar d’ubicació i traslladar-se a un local molt més gran, al número 61 del Passeig de Gràcia, aprofitant que CaixaBank va optar per tancar una de les seves sucursals.
El local es troba en una finca amb 85 anys d’història i Tiffany ha estrenat un nou disseny de boutique amb què vol rendir homenatge a Barcelona en estar inspirat en l’arquitectura de Gaudí. Hi sobresurten els mosaics del sostre de l’anomenada Sala de Col·leccions, on s’exposen les joies.
Aquesta sala també està presidida per unes grans columnes d’inspiració gaudiniana que juguen amb la verticalitat d’uns grans miralls. Un altre dels elements distintius de la boutique és una gran làmpada inspirada en els dissenys del llegendari director creatiu de Tiffany durant la segona meitat del segle XX, Jean Schlumberger.
A més d’aquesta botiga al Passeig de Gràcia, a Espanya, Tiffany posseeix dues joieries a Madrid, ubicades al carrer José Ortega y Gasset i a El Corte Inglés del Paseo de la Castellana. Fundada a Nova York el 1837 i famosa arreu gràcies a la pel·lícula Esmorzar amb diamants, la firma posseeix més de 300 botigues a tot el món i LVMH va pagar 15.800 milions de dòlars per ella.
El centre de 'XR Sports' ofereix nou experiències d'esport ampliat a través de tecnologies digitals…
Ja sigui per regalar o per maridar amb les millors viandes, l'elecció del vi perfecte…
El CEO de Kave Home explica l’estratègia per crear una empresa líder d’impacte global amb…
Barcelona es proposa reorientar el seu model turístic. L'objectiu és captar un turisme de més…
'The New Barcelona Post' us proposa una selecció de títols per a tots els gustos,…
Més de 800 metres del Moco Museum s'han vist ocupats per la monumental escultura Support de…