L’empresa familiar preveu superar els 10 milions de facturació aquest any, amb un 85% del negoci provinent de l’exterior
En els últims deu anys, l’estratègia empresarial de Patates Torres ha fet un gir cap a la marca pròpia i el llançament de noves gammes de producte adreçades principalment a la distribució gurmet i el canal Horeca.
En aquesta línia, el fabricant de xips i snacks ha prioritzat la innovació cap a nous sabors i varietats i ha potenciat els mercats exteriors, de manera que en els últims tres anys haurà duplicat el negoci fins a superar els 10 milions d’euros aquest any, segons les previsions de l’empresa familiar.
Un 85% de les vendes prové dels mercats exteriors, on la marca té presència a un total de 50 països, majoritàriament amb la comercialització en establiments de productes selectes nacionals i internacionals.
La fàbrica que l’empresa té a Montmeló, de 5.000 metres quadrats, encara disposa de capacitat per ampliar la producció, confirmen fonts de la companyia. A les instal·lacions hi treballa una cinquantena de persones. La marca es va implantar a aquesta població del Vallès l’any 2016 i es va tancar la planta que tenien a Dosrius, fruit ja del projecte empresarial de Susana i Jordi García, que havien adquirit cinc anys abans l’empresa fundada per la família Torres, el 1969, a Premià de Mar.
En aquesta nova etapa, s’han posat a la venda nous sabors “especials i únics al mercat”, segons l’empresa, amb la idea de convertir les xips i els snacks en una experiència gastronòmica i de seguir les tendències de la innovació culinària. Així, des del 2019, comercialitzen una línia Veggie, amb uns xips vegetals de remolatxa, moniato i xirivia.
La innovació en producte li va valdre a la marca el premi Innoval Alimentaria 2022 pels aperitius de formatge deshidratat Just This que s’elaboren a Montmeló amb una nova tecnologia que permet fabricar un producte baix en hidrats de carboni, sense sucre, sense gluten i sense ingredients modificats genèticament (OMG).
La firma continua impulsant la seva línia de patates Selecta, que compta amb les varietats 100% oli d’oliva verge, tòfona negra, herbes mediterrànies, sal mediterrània, caviar i pernil de gla o vi escumós, entre d’altres.
El consell d'administració ha decidit per unanimitat tornar a fixar-la a Sant Vicenç dels Horts
La ‘startup’ desenvolupa un sistema que permet administrar fàrmacs directament a les cèl·lules canceroses a…
Els dos establiments interactuen des de l'Eixample i des del Born amb públics i ambients…
Les instal·lacions han suposat una inversió de més de 60 milions i reuniran 600 investigadors.…
La mostra permanent exhibeix més de dos-cents objectes de l’època romana en un recorregut amb…
El Macba repassa la figura de la pintora i escultora, però sobretot activista, en la…