La marca barcelonina de joieria preveu obrir deu botigues més a la capital britànica en tres anys i aquest any vol també establir-se físicament a Itàlia i, més endavant, a França, Alemanya i als Estats Units
L’empresa barcelonina PDPAOLA ha obert la seva primera botiga internacional al centre de Londres. L’obertura de l’establiment, de 110 m² de superfície, marca l’inici de l’expansió internacional de la marca de joieria catalana, que fins ara havia centrat la seva estratègia de venda a l’estranger mitjançant el canal online.
Així ho ha anunciat aquest diumenge el Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat, que, a través de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions d’Acció a Londres, ha donat suport al primer projecte d’expansió internacional de PDPAOLA.
La nova botiga entrarà en funcionament aquest febrer i està situada al centre de la capital britànica, al número 18 de Floral Street, a la zona de Covent Garden, un important nucli comercial londinenc amb presència de marques globals del sector de la moda.
Tot i iniciar la seva trajectòria al canal digital, el 2021 l’empresa va decidir obrir la seva primera botiga física, a la Diagonal de Barcelona. “Malgrat ser una marca nativa digital, com a part de la nostra expansió, volíem oferir als nostres clients l’experiència física de la botiga, per la qual cosa decidim obrir botigues flagship o insígnia en localitzacions clau”, explica director de desenvolupament de negoci de l’empresa, Miquel Cardona. Entre les ciutats on la marca ha obert botiga figura Barcelona, Madrid, Sevilla i Bilbao. Segons el directiu, “el 85% del negoci es genera ja fora de l’Estat a través del canal online i del multimarca”, de manera que l’obertura de botigues físiques busca reforçar aquesta estratègia.
“Londres és la primera destinació de les nostres vendes online i ja teníem presència en grans superfícies de renom al Regne Unit com Selfridges i John Lewis”, explica Cardona. A més, afegeix, la capital britànica “simbolitza una visió global i aquesta és la missió que tenim, construir una marca amb presència directa a tots els continents”.
L’objectiu de PDPAOLA és consolidar-se en el mercat britànic expandint la seva presència a Londres, on té la previsió d’obrir 10 establiments més en els pròxims 3 anys. L’estratègia d’expansió de la firma de joieria catalana també inclou la previsió d’obrir tres botigues a Itàlia el 2023, a més d’establir-se físicament a França, Alemanya i als Estats Units durant els pròxims anys.
PDPAOLA és una empresa d’origen familiar, fundada l’any 2014 pels germans Paola i Humbert Sasplugas. Compta amb més de 120 treballadors i disposa d’un taller a Barcelona, amb un equip creatiu propi que aposta per l’ús de materials sostenibles i per l’economia circular. Segons informa Acció, l’any 2022 l’empresa ha obert sis botigues pròpies més al mercat espanyol, tot i que els seus productes també es poden trobar en grans superfícies comercials i en més de 2.000 punts de venda internacionals. Recentment, l’empresa també ha tancat un acord de distribució als Estats Units, on té presència en 50 punts de venda.
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…
A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…