L’skyline de Barcelona des del mar, un veler i els actors Julio Manrique i Pere Arquillué són els protagonistes d’Encasellats, la primera campanya que realitza a la televisió la nova cervesa sense alcohol de Damm, batejada com Free Damm Torrada. Es tracta d’una cervesa 0,0% elaborada amb maltes que s’obtenen mitjançant un procés de torrefacció similar al del torrat del cafè i que deixa en boca notes torrades, amb suaus aromes a cafè i cacau, amb un grau d’amargor suau. En el procés d’elaboració es reincorporen a la cervesa els aromes que es perden quan s’elimina l’alcohol per tal de millorar-ne el sabor.
Encasellats és un anunci dins d’un anunci, ja que en l’espot Manrique i Arquillué simulen estar en una pausa d’un rodatge a bord d’un veler, precisament, d’una campanya de Damm. Estirats a la coberta mentre proven la nova sense alcohol torrada i comparteixen unes gambes, tots dos es pregunten si no hi ha el perill que se’ls encaselli per tornar a protagonitzar un espot per a Free Damm, per a qui ja van treballar l’any 2019. “De veritat et preocupa que t’encasellin en anuncis de cervesa?”, li pregunta en to sorneguer Arquillué a Manrique. “Sincerament, no gaire”, respon Manrique, mentre pren un glop directament de l’ampolla i contempla les espectaculars vistes de Barcelona.
Tots dos destaquen, a més, que no es tracta de la mateixa cervesa, sinó “d’una altra Free Damm que té un gust diferent perquè està feta de maltes torrades”. “I, en el pròxim anunci on creus que ens portaran?”, Conclou Arquillué … “A Groenlàndia”, respon Manrique divertit. La campanya dirigida pel cineasta David Vergés ja es pot veure a la televisió i també a través de les xarxes socials.