Gaudeix de Barcelona

Prop de 200.000 persones visiten ‘Els Llums de Sant Pau’

Finalitza amb èxit la segona edició d'aquesta experiència immersiva dins del Recinte Modernista de Sant Pau

Éxit de la segona edició del Christmas Garden de Barcelona.  Aquest esdeveniment anomenat Els Llums de Sant Pau – L’Univers de la Llum ha rebut la visita de prop de 200.000 persones i es consolida per segon any consecutiu com un dels esdeveniments més destacats de les dates nadalenques a la capital catalana.

L’espectacle lumínic, que enguany presentava un nou concepte al voltant de l’univers, s’ha pogut visitar fins aquest últim diumenge, 15 de gener, i també ha liderat algunes iniciatives socials com la col·laboració amb l’entitat Pallapupas o l’acció solidària organitzada conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Els Llums de Sant Pau va estrenar-se el 22 de novembre i durant 8 setmanes ha ofert una experiència immersiva dins el Recinte Modernista de Sant Pau, que és Patrimoni Mundial per la Unesco. Durant el recorregut, els prop de 200.000 visitants han gaudit d’instal·lacions artístiques, algunes de les quals interactives, que a través de la llum, la música i els efectes els permetia traslladar-se a un univers de planetes i estrelles. Una altra de les novetats d’aquest any a Barcelona ha sigut L’Univers de la Llum, un planetari immersiu que et permetia caminar entre planetes.

En paral·lel, enguany s’ha celebrat també un Christmas Garden a Màlaga, amb el títol Las Luces del Botánico STELA – El Viaje de la Estrella de Oriente, iniciativa que ha rebut 90.000 visites. “Aquests números situen també aquest esdeveniment com un dels més destacats de la ciutat andalusa”, assenyala l’organització. Las Luces del Botánico, que estava ubicat al Jardín Botánico – Histórico La Concepción de Màlaga, ha explicat a través d’instal·lacions lumíniques la història dels tres Reis Mags i el viatge seguint l’Estrella d’Orient.

Aquests dos esdeveniments han estat organitzats per Proactiv, DEAG Deutsche Entertainment i Handwerker Promotion e.gmbh i a més a més de sumar més de 290.000 persones entre Barcelona i Màlaga han obtingut més de 25 milions d’impactes a les xarxes socials.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Cupra negocia la seva entrada als Estats Units per a 2030 amb el grup Penske

La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…

22 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Els ferris de la terminal Grimaldi podran connectar-se a l’electricitat al gener

El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…

22 de novembre de 2024
  • Opinió

Història d’un concert accidentat

Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…

22 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Govern aportarà 110 milions per construir 1.788 habitatges a Barcelona

L'Ajuntament i la Generalitat acorden també accelerar la prolongació de l'L4 entre La Pau i…

22 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Eholo, el ‘software’ per a psicòlegs que assumeix la seva càrrega administrativa

La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…

21 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Els Llums de Sant Pau proposa un viatge per les tradicions nadalenques del món

L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…

21 de novembre de 2024