El nou establiment emblemàtic de la marca coreana a Barcelona compta amb una superfície de 400 metres quadrats i mostrarà les últimes novetats en telefonia, a més d'oferir un servei de reparacions i tallers pràctics de fotografia mòbil
Samsung aposta per Barcelona amb l’obertura d’una de les seves principals Samsung Experience Store, un format d’establiment de grans dimensions que fins ara ja havia implantat a Madrid, a Bilbao i a València de la mà de El Corte Inglés. En aliança amb el grup de grans magatzems, la marca coreana de telefonia mòbil acaba d’inaugurar la seva nova botiga emblemàtica a la capital catalana a l’Avinguda del Portal de l’Àngel, considerada com la via comercial més cotitzada de la ciutat.
La Samsung Experience Store ocupa una superfície de 400 metres quadrats a la planta baixa del centre de El Corte Inglés del Portal de l’Àngel. Es tracta d’un espai on la marca mostra les seves últimes novetats en mòbils, tablets i wearables, com els smartphones plegables Galaxy Z Fold 3 i Galaxy Z Flip3. Segons la multinacional, l’objectiu d’aquesta botiga és “potenciar l’experiència del consumidor”, fidelitzar encara més als amants de la marca i posar a disposició dels clients a uns professionals experts en els terminals Samsung perquè puguin resoldre qualsevol dubte i ajudar-los en la decisió de compra.
A més de tenir accés a les últimes novetats, un altre dels punts forts de l’establiment és que ofereix servei tècnic per ajudar a configurar els dispositius, resoldre qualsevol incidència i efectuar reparacions com trencaments de pantalla. A les Samsung Experience Store de Callao (Madrid), València i Bilbao atenen ja a més de 7.500 clients cada mes, dels quals uns 700 sol·liciten el servei de reparacions; en el 65% dels casos els dispositius es reparen en menys de dues hores.
En aquest format de botigues Samsung també es realitzen cursos perquè els clients aprenguin a treure el màxim partit dels seus telèfons. Un exemple són els tallers de fotografia mòbil. A més, es mostra com funcionen els telèfons de la marca amb la connectivitat 5G i també hi ha un espai per descobrir l’assistent personal Bixby i l’aplicació SmartThings per l’Internet de les Coses.
“Catalunya és una zona fonamental per a nosaltres, on els nostres consumidors aposten per dispositius premium i productes molt innovadors com els plegables de la sèrie Z. Ens aporta una gran satisfacció seguir obrint nous punts de venda perquè els usuaris visquin experiències úniques, com ja hem fet amb altres espais a Madrid, València i Bilbao. Sens dubte, aquesta botiga serà un referent per conèixer les últimes innovacions de Samsung, però també una oportunitat per participar en esdeveniments, tallers, ofertes i novetats especialment pensades per als usuaris Galaxy“, ha afirmat Susana Hidalgo, responsable de Retail de Samsung Espanya Electronics Iberia durant la inauguració.
Per la seva banda, Jordi Romañach, director de Comunicació i Relacions Institucionals a Catalunya i Balears de El Corte Inglés, ha assenyalat que “per a Barcelona és una magnífica notícia que l’empresa líder mundial en tecnologia hagi escollit la nostra botiga al Portal de l’Àngel per situar un dels seus espais de referència a la península. L’obertura de la nova botiga Samsung reafirma la vinculació de El Corte Inglés amb la innovació i suposa una nova mostra del compromís de la companyia per oferir sempre el millor servei i productes de qualitat a tots els seus clients”.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…