La reformada Consell de Cent no atrau només a passejants, sinó també a noves firmen que la trien per a aterrar a Barcelona. La rellotgera japonesa Seiko ha obert una botiga pop-up de la seva col·lecció 5 Sports en el número 308 del carrer peatonalitzat, a escassos metres de Passeig de Gràcia i amb 30 metres quadrats.
La botiga efímera, dedicada a la col·lecció més juvenil i moderna de la marca japonesa, representa el primer espai físic de l’empresa a Barcelona. La rellotgera, que a nivell estatal compta a més amb una boutique a Madrid, pretén acostar la marca al públic a través d’aquesta obertura temporal en la capital catalana.
La marca, fundada el 1881, ha triat aquesta ubicació dins de la ciutat precisament per haver-se convertit pràcticament en una via per a vianants, dins d’una zona comercial privilegiada. Així, la conversió del carrer de l’Eixample en un eix verd ha estat clau per a atreure a la botiga temporal de Seiko, que ha descartat concretar ara per ara fins quan romandrà oberta.
Aquesta pop-up store aspira a acostar l’univers de la firma als seus visitants mitjançant una decoració que combina el vermell i el negre, d’acord amb la col·lecció 5 Sports. Des del seu llançament fa més de 55 anys, aquesta gamma de Seiko ambiciona conquistar a les noves generacions amb la rellotgeria mecànica mitjançant dissenys disruptius.
Amb aquesta finalitat, la marca ha promogut peces especials, com una edició en honor a l’actor d’arts marcials Bruce Lee, i una altra desenvolupada amb el guitarrista de Queen, Brian May. La botiga, que exercirà també de punt de recollida de comandes online de la rellotgera japonesa, exposarà a barcelonins i visitants els seus models a través de l’aparador que representa la ciutat a nivell mundial.