Gaudeix de Barcelona

Sephora obre un nou concepte de botiga a Passeig de Gràcia

Es tracta d'un establiment omnicanal de 500 metres quadrats que permet recollir les compres online i disposa de serveis de personalització de fragàncies i regals

El grup LVMH es reforça a Passeig de Gràcia. Sephora, una de les seves grans marques internacionals, acaba d’obrir a l’emblemàtica avinguda comercial de luxe la seva tercera flagship a Barcelona, ​​un establiment de 500 metres quadrats —més uns altres 300 metres de magatzem— que se suma als que ja disposa al centre de la ciutat a El Triangle i a Rambla Catalunya.

El local es troba en els baixos de la Casa Mulleras, un edifici protegit d’Enric Sagnier, al costat de la botiga de Loewe, que en el passat havia ocupat el restaurant Tenorio, entre Consell de Cent i Aragó. Segons Sephora, es tracta d’un nou concepte d’establiment que prima l’experiència del consumidor i que fusiona la compra presencial amb el món online. Així, a l’entrada de la botiga, els clients trobaran unes taquilles per recollir, en un termini de dues hores, les compres que han realitzat per Internet.

A més d’aquest servei Click & Collect, Sephora ha concebut amb aquesta nova botiga “un temple de la bellesa” que permet a la marca “seguir innovant, perquè la innovació forma part de l’ADN de Sephora“, segons explica Mónica Cigognini, directora general a Espanya. “Barcelona és una ciutat molt especial per a Sephora, on les nostres botigues sempre han tingut molt èxit, i ara obrim aquesta botiga que complementa a la perfecció a Sephora Triangle, el nostre primer flagship store, i a Sephora Rambla Catalunya. Per la seva localització, Sephora Passeig de Gràcia està orientada a un públic molt transversal i internacional”, explica la directiva.

La botiga disposa d’una superfície de 500 metres quadrats.

Per tractar-se d’un edifici protegit, Sephora ha hagut d’adaptar la botiga a diferents elements arquitectònics, com el pati del darrere, que aporta llum a l’interior de l’establiment. A més del servei de recollida de les compres online, a Passeig de Gràcia Sephora ofereix una cabina de tractaments facials, un servei de consulta personalitzada en fragàncies, una zona de fragàncies d’autor i perfumeria de nínxol, personalització de fragàncies amb servei de gravat, àrea de regals, dos llocs de maquillatge i arranjament de celles i una àrea per a productes de tractament capil·lar.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Catalunya va atreure 3.453 milions d’inversió estrangera fins al setembre, un 65% més

El capital internacional que va impactar en el territori català representa el 14% del total…

20 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Els vells

L’editorial Adesiara edita una versió de l'obra 'Els Vells' d’Ignasi Iglésias, una excelsa peça teatral…

20 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Catalonia Hotels ven la seva central de compres a una filial d’Aramark

Amb l'operació, la cadena barcelonina vol recolzar la seva expansió internacional, en un any de…

20 de desembre de 2024
  • Escena

El TNC explora els marges amb una ‘Anna Karènina’ encara actual

Carme Portaceli es torna a enfrontar a un clàssic de la literatura amb una proposta…

20 de desembre de 2024
  • Professionals

Toni Ruiz assumeix la presidència de Mango de manera temporal

La companyia diu que anunciarà una "correcta successió” d’Andic “en el seu degut moment”

20 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Govern suma 225 nous orientadors per reforçar el Servei d’Ocupació de Catalunya

El Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat té per objectiu millorar l’ocupabilitat de les…

20 de desembre de 2024