El director del Festival Cruïlla defensa que "la cultura local...
En la cinquena revolució industrial el talent guanyarà encara més...
La crisi econòmica, la precarietat laboral i la falta d’oportunitats...
L’arribada de la Copa Amèrica a Barcelona té molts noms...
Manuel Carreras Fisas, president i fundador de Macarfi, ens parla...
Natalie Batlle és fundadora i CEO de Juno House, el...
El president de Saba i de la Fundació del Gran...
Com es consolida una bona reputació en línia? "Les dificultats...
La tecnologia és com un superpoder: si pots arribar a...
Abans de meteoròloga, Mònica Usart (Molins de Rei, 1984) volia...
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris...
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a...
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28...
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen...
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva...
A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes...
Les companyies, que representen un 44% més que l'any passat,...
Diversos escenaris programen espectacles d’il·lusionisme, l’art que té a Barcelona...
La iniciativa, amb més de 3.500 establiments adherits, cerca la...
El celler ha promogut reformes i millores en les seves...
[dropcap letter=”E”]
l coneixement és el nou diner: has de seguir aprenent cada dia. Amb aquesta impactant frase titulava Sergio Parra a Yorokobu seva inspiradora dissertació sobre per què, gràcies a la tecnologia, cada vegada necessitarem monetitzar menys i aprendre més.
En línia amb el seu plantejament i en contraposició a la visió apocalíptica que molts tenen de l’era digital, trobem persones amb una mentalitat flexible que els permet adaptar-se als canvis accelerats dels nous temps. Com? Amb una actitud positiva basada en l’aprenentatge constant.
Són professionals que treballen i pensen en xarxa. Són àgils, creatius, innovadors, socials i sociables. Es fan preguntes i es replantegen constantment el seu coneixement, per després difondre les seves troballes i comparar-les, col·laborant amb qualsevol persona i des de qualsevol lloc, ja que saben com utilitzar les noves tecnologies a favor d’ells.
Aporten valor a les organitzacions perquè el seu esperit lliure els permet adaptar-se a qualsevol context sense tenir por del fracàs, amb una actitud de superació, propera a la que es té quan s’està participant en un joc. El seu èxit professional i personal està directament relacionat amb aquesta actitud.
Per definir aquesta mentalitat, John Moravec, fundador de Education Futures LLC, va encunyar el neologisme knowmad, concepte que basa en els termes know (de conèixer) i mad (de nòmada) que, com exposa en el seu llibre Knowmad Society té la seva raó de ser en la innovació i la flexibilitat, en les relacions win-win entre organitzacions i empreses, en l’aprenentatge constant i en una actitud proactiva i constructiva davant la vida i el treball.
A Espanya, la periodista Raquel Roca ha publicat recentment Knowmads. Knowmads. Los trabajadores del futuro (Lid Editorial), en què aposta per resetejar la nostra ment per convertir-nos en knowmads. “A més de per la nostra pròpia ocupabilitat, ser knowmad es converteix en una filosofia de vida que et fa més feliç. Per què? Perquè, entre altres coses, et saps preparat per al desconegut, per surfejar sobre la inestabilitat sense enfonsar-te, i perquè destapa la part més social que portem a dins generant connexions amb altres persones”, destaca Roca.
Siguem knowmad!
[dropcap letter=”E”]
l coneixement és el nou diner: has de seguir aprenent cada dia. Amb aquesta impactant frase titulava Sergio Parra a Yorokobu seva inspiradora dissertació sobre per què, gràcies a la tecnologia, cada vegada necessitarem monetitzar menys i aprendre més.
En línia amb el seu plantejament i en contraposició a la visió apocalíptica que molts tenen de l’era digital, trobem persones amb una mentalitat flexible que els permet adaptar-se als canvis accelerats dels nous temps. Com? Amb una actitud positiva basada en l’aprenentatge constant.
Són professionals que treballen i pensen en xarxa. Són àgils, creatius, innovadors, socials i sociables. Es fan preguntes i es replantegen constantment el seu coneixement, per després difondre les seves troballes i comparar-les, col·laborant amb qualsevol persona i des de qualsevol lloc, ja que saben com utilitzar les noves tecnologies a favor d’ells.
Aporten valor a les organitzacions perquè el seu esperit lliure els permet adaptar-se a qualsevol context sense tenir por del fracàs, amb una actitud de superació, propera a la que es té quan s’està participant en un joc. El seu èxit professional i personal està directament relacionat amb aquesta actitud.
Per definir aquesta mentalitat, John Moravec, fundador de Education Futures LLC, va encunyar el neologisme knowmad, concepte que basa en els termes know (de conèixer) i mad (de nòmada) que, com exposa en el seu llibre Knowmad Society té la seva raó de ser en la innovació i la flexibilitat, en les relacions win-win entre organitzacions i empreses, en l’aprenentatge constant i en una actitud proactiva i constructiva davant la vida i el treball.
A Espanya, la periodista Raquel Roca ha publicat recentment Knowmads. Knowmads. Los trabajadores del futuro (Lid Editorial), en què aposta per resetejar la nostra ment per convertir-nos en knowmads. “A més de per la nostra pròpia ocupabilitat, ser knowmad es converteix en una filosofia de vida que et fa més feliç. Per què? Perquè, entre altres coses, et saps preparat per al desconegut, per surfejar sobre la inestabilitat sense enfonsar-te, i perquè destapa la part més social que portem a dins generant connexions amb altres persones”, destaca Roca.
Siguem knowmad!