Nascuda a Barcelona, aquesta startup recomana mitjançant una aplicació mòbil el producte més indicat per cada tipus de pell. Després de tancar una ronda de 320.000 euros s'ha marcat l'objectiu d'aconseguir el milió d'usuaris en els pròxims dos anys.
El mercat està infestat de productes de bellesa per reduir les imperfeccions del rostre. Tot i això, els consumidors no sempre s’apliquen els remeis adequats ni els més efectius, els quals poden tenir efectes adversos a la pell com ara rojors, granellades i, fins i tot, malmetre la qualitat i la lluentor del cutis.
Skin Bliss neix a Barcelona de la mà de Maria Otworowska, una jove d’origen polonès, experta en ciència cognitiva, que ha desenvolupat un algorisme a través d’intel·ligència artificial i l’ha agregat a una aplicació mòbil, amb la finalitat d’ajustar el tractament dermatològic idoni per a cada tipus de pell.
A partir d’un qüestionari inicial, la plataforma fa un informe de cada usuari i n’estableix un llistat amb tots aquells productes potencialment apropiats per satisfer les necessitats de la dermis, des de la neteja i la hidratació fins a la tonificació i l’ús de mascaretes facials. A més a més, compta amb una eina per resoldre qualsevol dubte sobre els components d’un producte cosmètic, ja sigui escrivint el nom dels ingredients o fotografiant la seva etiqueta. L’algoritme és capaç d’identificar més de 25.000 ingredients i ha analitzat més de 45.000 productes per la cura de la pell.
Segons ens avança la seva fundadora, Skin Bliss té molt potencial en el mercat espanyol, donada l’enorme quantitat d’empreses independents que elaboren els seus propis productes per a la cura facial. Només a Espanya, l’aplicació ofereix l’opció de crear lots de rutines personalitzats i permet fer una compra conjunta amb articles de diferents marques.
Amb poc més d’un any de vida, aquesta startup ha estat reconeguda pel clúster més gran del país en bellesa i cosmètica, amb dues nominacions als Digital Beauty Awards, uns premis anuals que distingeixen a les empreses del sector i que s’entregaran el proper mes de setembre, en una cerimònia que se celebrarà a La Pedrera.
Skin Bliss, que ja està disponible en vuit idiomes, vol consolidar també la seva presència en el mercat internacional i aconseguir el milió d’usuaris en els pròxims dos anys. La seva rendibilitat depèn d’un model de negoci d’afiliació, a partir de les comissions que s’emporti per la venda de productes recomanats per l’aplicació. L’empresa es troba a la recerca de nous inversors que recolzin el projecte després que el gener de 2022 obtingués 320.000 euros en una ronda de finançament inicial. Aquests recursos han servit per impulsar el llançament del producte i per crear l’actual plantilla de cinc treballadors i el personal associat.
L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…