SolarMente assoleix la rendibilitat i tancarà aquest any amb 7,3 milions de facturació

La 'cleantech' factura més d'un milió d'euros mensuals i es fixa com a objectiu per a 2025 triplicar els seus ingressos, obrir en quatre noves ciutats i expandir-se per Europa amb el seu innovador model de subscripció

SolarMente ha arribat a la rendibilitat, i tancarà enguany amb uns ingressos mensuals d’un milió d’euros i amb una facturació total de 7,3 milions. La cleantech, posicionada com a proveïdora integral de tecnologia neta amb un model de subscripció, pretén triplicar els seus ingressos l’any vinent, mitjançant l’obertura a quatre noves ciutats.

L’empresa, fundada el 2020 per Wouter Draijer i Victor Gardrinier a Barcelona, està explorant a més posar en marxa la seva expansió per Europa. Amb el punt de mira inicialment a Itàlia, l’empresa, que compta amb Leonardo DiCaprio com a inversor estratègic,preveu emprendre la seva internacionalització a finals de l’any que ve.

La companyia, que disposa de 84 empleats i opera des d’una nova seu més gran a L’Hospital de Llobregat, ha ampliat a més la seva cartera de serveis més enllà de l’energia solar, i és que la startup barcelonina s’ha llançat a tecnologies avançades en àmbits com l’aerotèrmia.

L’empresa també està desenvolupant una solució integral que combinarà hardware i software per permetre a les llars maximitzar els seus estalvis energètics. A més, està treballant en una solució de gestió energètica de la llar que optimitza la demanda d’energia i l’eficiència.

“La nostra missió sempre ha estat impulsar la transició energètica, eliminar les barreres de l’autoconsum i electrificar el 100% de les llars espanyoles amb energia neta”, ha defensat Draijer, enginyer holandès que va fundar l’empresa amb Gardrinier, canadenc expert en innovació i blockchain, després de conèixer-se a la capital catalana.

Amb aquests objectius, la companyia va adquirir a l’octubre a l’empresa de sistemes fotovoltaics Eltex. L’operació va reforçar el seu posicionament en el mercat, en el qual opera amb el seu model de subscripció com a tret diferencial, que elimina la inversió financera inicial que habitualment requereix endinsar-se en l’autoconsum fotovoltaic, amb l’objectiu de facilitar el seu accés.

Compartir
Publicado por
Anna Badia López

Artículos recientes

  • Opinió

Cas Glovo: unicorns, propòsit corporatiu i llicència social per operar

Durant molts anys, als ecosistemes emprenedors de Barcelona, ​​la companyia Glovo era presentada com el…

3 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Les empreses i el seu paper en favor de la inclusió, a debat a Barcelona

Experts de grans companyies abordaran estratègies per combatre la discriminació i exposaran casos d'èxit i…

3 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

La facturació de les empreses barcelonines, a l’alça en totes les comarques i sectors

Les companyies radicades a la província van engrandir la seva facturació un 20% entre 2021…

3 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Molins retorna la seu a Catalunya després de traslladar-la per l’1-O

El consell d'administració ha decidit per unanimitat tornar a fixar-la a Sant Vicenç dels Horts

3 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Nanobots Therapeutics capta 960.000 euros per a la seva tecnologia contra el càncer

La ‘startup’ desenvolupa un sistema que permet administrar fàrmacs directament a les cèl·lules canceroses a…

2 de desembre de 2024
  • Good News Barcelona

Bronzo, els dos restaurants venecians de Barcelona que no et pots perdre

Els dos establiments interactuen des de l'Eixample i des del Born amb públics i ambients…

2 de desembre de 2024