Taurus accelera la seva entrada a l’automoció amb la compra de Class Plastics

El fabricant de petits electrodomèstics reforça la capacitat productiva de TAG Automotive, adquirida fa tan sols dos mesos, incorporant al fabricant de peces d'injecció de plàstic per a automoció de Martorelles

Taurus intensifica la seva estratègia de convertir-se en un referent a la indústria de l’automoció a Catalunya amb la seva segona compra corporativa en menys de tres mesos. El fabricant de petit electrodomèstic ha anunciat l’adquisició del fabricant de peces d’injecció de plàstic per a automoció, distribució minorista i sanitat, Class Plastic. La transacció d’aquesta unitat productiva ha comportat una inversió de 825.000 euros.

Aquesta compra se suma a la que va fer el mes de gener, amb la incorporació dels actius de Nifco Products España, subsidiària del grup japonès Nifco, amb seu a Terrassa, amb una inversió d’11 milions d’euros.

Amb seu a Martorelles (Barcelona) i una plantilla de 62 empleats, Class Plastics aportarà a TAG Automotive més capacitat de producció, que ara comptarà amb dues seus productives —Terrassa i Martorelles— i un magatzem logístic a Rubí. Gràcies al creixement d’actius i d’instal·lacions, l’empresa podrà desenvolupar els reptes d’aquesta nova etapa on TAG Automotive prendrà part de la indústria del vehicle elèctric en projectes tan ambiciosos com la plataforma de conducció elèctrica modular (MEB) desenvolupada per a la gamma ID del grup Volkswagen, que establirà el centre de mobilitat elèctrica global a Espanya, segons ha comunicat.

Taurus preveu que les sinergies entre les dues unitats productives permetin accelerar el creixement de TAG Automotive, amb l’objectiu d’assolir una facturació de 30 milions d’euros en dos anys i marcar-se la meta de superar els 50 milions el 2026.

Així mateix, la companyia propietat de Raul Ubric i Joan Basagaña —a la vegada consellers delegats del grup— considera que l’operació accelera el pla de reindustrialització de Taurus per fabricar en plantes locals part dels seus productes que ara fan tercers a països d’Àsia i que s’emmarca dins del Pla Estratègic 2020-2025 de la companyia amb l’ampliació de la capacitat fabril. El fabricant d’Oliana (Lleida) consolida la seva estratègia de diversificació de negocis referents que li aportin know how per continuar consolidant la seva posició a Europa.

Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Opinió

La segona mort de Josep Palàcios

Cal fer el possible perquè l’escriptor de Sueca no continuï essent llegit per quatre gats.

11 d'abril de 2025
  • Creativitat

FestivArt reivindica els oficis artesanals

Els carrers i places del Poble Espanyol seran l'escenari d'aquest festival, que comptarà amb un…

11 d'abril de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

El Beer Festival reunirà més de 400 productors de cerveses artesanes

Es podran degustar begudes locals però també de països com Alemanya o Irlanda, amb una…

10 d'abril de 2025
  • Barcelona Science Week

“Cal apropar les empreses al coneixement i obrir les portes”

Núria Montserrat (Barcelona, 1978) es dedicava a generar microronyons a un laboratori de l'Institut de…

10 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

La fira Seafood generarà un impacte de 156 milions d’euros a Barcelona

L'esdeveniment, que se celebrarà del 6 al 8 de maig en el recinte Gran Via…

10 d'abril de 2025
  • Al carrer

Entre Marie Curie i Albert Einstein

El nomenclàtor de Barcelona ha convertit Nou Barris, concretament la seu del districte, en un…

10 d'abril de 2025