Taurus accelera la seva entrada a l’automoció amb la compra de Class Plastics

El fabricant de petits electrodomèstics reforça la capacitat productiva de TAG Automotive, adquirida fa tan sols dos mesos, incorporant al fabricant de peces d'injecció de plàstic per a automoció de Martorelles

Taurus intensifica la seva estratègia de convertir-se en un referent a la indústria de l’automoció a Catalunya amb la seva segona compra corporativa en menys de tres mesos. El fabricant de petit electrodomèstic ha anunciat l’adquisició del fabricant de peces d’injecció de plàstic per a automoció, distribució minorista i sanitat, Class Plastic. La transacció d’aquesta unitat productiva ha comportat una inversió de 825.000 euros.

Aquesta compra se suma a la que va fer el mes de gener, amb la incorporació dels actius de Nifco Products España, subsidiària del grup japonès Nifco, amb seu a Terrassa, amb una inversió d’11 milions d’euros.

Amb seu a Martorelles (Barcelona) i una plantilla de 62 empleats, Class Plastics aportarà a TAG Automotive més capacitat de producció, que ara comptarà amb dues seus productives —Terrassa i Martorelles— i un magatzem logístic a Rubí. Gràcies al creixement d’actius i d’instal·lacions, l’empresa podrà desenvolupar els reptes d’aquesta nova etapa on TAG Automotive prendrà part de la indústria del vehicle elèctric en projectes tan ambiciosos com la plataforma de conducció elèctrica modular (MEB) desenvolupada per a la gamma ID del grup Volkswagen, que establirà el centre de mobilitat elèctrica global a Espanya, segons ha comunicat.

Taurus preveu que les sinergies entre les dues unitats productives permetin accelerar el creixement de TAG Automotive, amb l’objectiu d’assolir una facturació de 30 milions d’euros en dos anys i marcar-se la meta de superar els 50 milions el 2026.

Així mateix, la companyia propietat de Raul Ubric i Joan Basagaña —a la vegada consellers delegats del grup— considera que l’operació accelera el pla de reindustrialització de Taurus per fabricar en plantes locals part dels seus productes que ara fan tercers a països d’Àsia i que s’emmarca dins del Pla Estratègic 2020-2025 de la companyia amb l’ampliació de la capacitat fabril. El fabricant d’Oliana (Lleida) consolida la seva estratègia de diversificació de negocis referents que li aportin know how per continuar consolidant la seva posició a Europa.

Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els britànics pugnaran amb Nova Zelanda per la Copa de l’Amèrica

L’Ineos Britannia s'imposa sobre l'equip italià després d'onze regates i guanya per primera vegada la…

4 d'octubre de 2024
  • Opinió

Palau 100, de nou l’excel·lència

El curs comença amb un concert que preludia una temporada memorable

4 d'octubre de 2024
  • Good News Barcelona

La ‘Carmela’ de Plensa es queda

El rostre davant del Palau de la Música renova la seva relació amb la ciutat…

4 d'octubre de 2024
  • Música

Rússia, per començar

El Palau de la Música estrena temporada amb un esclatant repàs a dos clàssics de…

4 d'octubre de 2024
  • Opinió

Barcelona es bolca amb la Copa de l’Amèrica i el ‘retail’ es reinventa per al moment

La competició converteix la ciutat en un escenari vibrant on el comerç local aprofita cada…

3 d'octubre de 2024
  • Good News Barcelona

BNEW encara la seva cinquena edició com a esdeveniment de referència de l’economia del futur

La cita reunirà més de 12.000 assistents en una edició en la qual comptarà amb…

3 d'octubre de 2024