El fabricant de petits electrodomèstics reforça la capacitat productiva de TAG Automotive, adquirida fa tan sols dos mesos, incorporant al fabricant de peces d'injecció de plàstic per a automoció de Martorelles
Taurus intensifica la seva estratègia de convertir-se en un referent a la indústria de l’automoció a Catalunya amb la seva segona compra corporativa en menys de tres mesos. El fabricant de petit electrodomèstic ha anunciat l’adquisició del fabricant de peces d’injecció de plàstic per a automoció, distribució minorista i sanitat, Class Plastic. La transacció d’aquesta unitat productiva ha comportat una inversió de 825.000 euros.
Aquesta compra se suma a la que va fer el mes de gener, amb la incorporació dels actius de Nifco Products España, subsidiària del grup japonès Nifco, amb seu a Terrassa, amb una inversió d’11 milions d’euros.
Amb seu a Martorelles (Barcelona) i una plantilla de 62 empleats, Class Plastics aportarà a TAG Automotive més capacitat de producció, que ara comptarà amb dues seus productives —Terrassa i Martorelles— i un magatzem logístic a Rubí. Gràcies al creixement d’actius i d’instal·lacions, l’empresa podrà desenvolupar els reptes d’aquesta nova etapa on TAG Automotive prendrà part de la indústria del vehicle elèctric en projectes tan ambiciosos com la plataforma de conducció elèctrica modular (MEB) desenvolupada per a la gamma ID del grup Volkswagen, que establirà el centre de mobilitat elèctrica global a Espanya, segons ha comunicat.
Taurus preveu que les sinergies entre les dues unitats productives permetin accelerar el creixement de TAG Automotive, amb l’objectiu d’assolir una facturació de 30 milions d’euros en dos anys i marcar-se la meta de superar els 50 milions el 2026.
Així mateix, la companyia propietat de Raul Ubric i Joan Basagaña —a la vegada consellers delegats del grup— considera que l’operació accelera el pla de reindustrialització de Taurus per fabricar en plantes locals part dels seus productes que ara fan tercers a països d’Àsia i que s’emmarca dins del Pla Estratègic 2020-2025 de la companyia amb l’ampliació de la capacitat fabril. El fabricant d’Oliana (Lleida) consolida la seva estratègia de diversificació de negocis referents que li aportin know how per continuar consolidant la seva posició a Europa.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…