TikToks per entendre el mercat energètic i estalviar a la factura

Naturgy s'estrena a la xarxa social per arribar a les generacions més joves

Després de sumar més de 243.000 seguidors a Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, Naturgy ha creat un perfil a TikTok (@naturgy). L’empresa energètica vol així connectar amb nous públics, especialment amb les generacions més joves, i ho farà de la mà de creadors de contingut com Rocío Vidal (@lagatadeschrodinger), Álex Neza (@yosoyneza) i Cintia Guich Nonis (@mundosinresiduos).

L’objectiu que persegueix la companyia sumant-se a aquesta xarxa social és el d’ajudar a entendre el mercat energètic “per empoderar-lo i fer-lo conscient de com pot estalviar en la seva factura, i conèixer quines opcions existeixen en el mercat”. Amb els vídeos que difondrà, també s’explicarà com s’està treballant per descarbonitzar l’economia i quins són els passos que està fent Naturgy.

Després de sumar més de 243.000 seguidors a Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, Naturgy ha creat un perfil a TikTok (@naturgy)

“Per a nosaltres, TikTok és una plataforma essencial per explicar de manera pròxima i transparent el posicionament de Naturgy i treballar l’acostament amb públics més joves a través de la didàctica, els consells i curiositats del sector, i l’entreteniment, sempre com a part de l’estratègia de les xarxes socials corporatives”, sosté Jordi Garcia Tabernero, director general de Sostenibilitat, Reputació i Relacions Institucionals de Naturgy.

Els temes que es tractaran de manera clara i entretinguda al TikTok de Naturgy aniran des d’explicar els conceptes més tècnics sobre l’energia fins als temes de consum i consells pràctics, o com portar una vida més sostenible per ser més respectuosos amb el planeta.

Més enllà de TikTok

La xarxa social de vídeos no és l’única via que està utilitzant Naturgy per ampliar el seu impacte i respondre a les preocupacions que avui dia tenen els consumidors. Amb la presentadora i escriptora Samanta Villar acompanyada per experts, l’empresa ha elaborat una sèrie de càpsules amb les quals vol convertir l’energia i els seus conceptes clau en una cosa fàcil i comprensible.

Preguntes freqüents sobre energia amb Samanta Villar, que es podrà veure en el canal de Naturgy de YouTube, servirà per respondre preguntes com Què és la transició energètica?, qui decideix el preu de la llum?, quina diferència hi ha entre el mercat lliure o el mercat regulat?, què puc fer per estalviar en la meva factura de la llum?…

Amb aquest projecte, Naturgy vol “fer un pas endavant i demostrar el seu compromís amb la societat, oferint informació independent als consumidors perquè puguin resoldre els seus dubtes sobre el sector energètic i entendre les qüestions d’actualitat relacionades d’una forma senzilla i didàctica”.

 

Compartir
Publicado por
The New Barcelona Post

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024
  • Opinió

L’hora de la resiliència urbana

A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…

19 de novembre de 2024