Barcelona Global, amb la col·laboració de The New Barcelona Post, reactiva aquesta sèrie de converses amb una sessió sobre la marca Barcelona protagonitzada pels dos prestigiosos publicistes i que es podrà seguir online el pròxim 23 de febrer
Tornen els Barcelona Global Duets, una sèrie de diàlegs a través de la mirada de dos barcelonins globals, un de resident a Barcelona i un altre que viu i treballa a l’estranger. El pròxim 23 de febrer Barcelona Global reinicia aquesta sèrie de trobades que, a partir d’ara, comptaran amb la col·laboració habitual de The New Barcelona Post i l’opció de poder seguir en directe els diàlegs via streaming.
La primera sessió d’aquesta nova edició dels Barcelona Global Duets se centrarà en la marca Barcelona i tindrà com a protagonistes els publicistes Toni Segarra, cofundador de l’agència Alegre & Roca, i Ignasi Puig, fundador i conseller delegat de Pret-A-Com i resident, actualment, a Miami. La conversa estarà moderada per Bibiana Ballbè, fundadora de l’agència de creativitat The Creative Agency, i tindrà lloc el 23 de febrer a les 18.00 h.
El diàleg entre Segarra i Puig, d’una hora de durada, es podrà seguir online a través del bloc de Barcelona Global i també hi haurà una finestra d’emissió a la portada de The New Barcelona Post. Registra’t aquí per poder seguir l’esdeveniment.
Toni Segarra és considerat com un dels millors creatius espanyols del segle XX, amb una llarga trajectòria vinculada als anuncis de marques com BMW, Banc Sabadell, IKEA, Vueling, Evax o El Corte Inglés. Després d’estar vinculat a agències com Vinizius, Vizeversa, Contrapunto, Casadevall i Delvico Bates, el 1996 va fundar S.C.P.F juntament amb Luis Cuesta, Ignasi Puig i Félix Fernández. Va ser director creatiu de l’agència entre 1996 i 2017 i va rebre nombrosos premis, com el Gran Premi del Festival de Cannes. Actualment, Segarra lidera, juntament amb Luis Cuesta, Alegre Roca, un nou projecte empresarial per ajudar les marques a construir relacions de qualitat amb les audiències. Un dels seus darrers projectes és la campanya publicitària de llançament del nou operador ferroviari Iryo.
Per la seva banda, Ignasi Puig, va ser també cofundador de S.C.P.F i responsable de l’agència a Amèrica, des d’on va treballar per a marques globals com Procter & Gamble, Unilever, Coca Cola, BMW, Vodafone, IKEA, ING Bank, Mini, Banco Santander, Banc Sabadell, Mazda, Johnson & Johnson, Revlon, HSBC… Llicenciat en Econòmiques i MBA per Esade, Puig va ser el president i conseller delegat de SCPF Amèrica durant 17 anys i el 2021 va crear a Miami l’agència Pret-A-Com, que es defineix com un brand builder amb experiència global en estratègia, desenvolupament de producte i màrqueting de consum. Puig és també un dels membres del Barcelona Global International Council, presidint el capítol a la Costa Est dels Estats Units.
El diàleg entre Segarra i Puig serà el quart de la sèrie Barcelona Global Duets, que es va iniciar a finals del 2021 amb una conversa entre María Alegre i Óscar Pierre. El van seguir les sessions protagonitzades per Josep Lluís Sanfeliu i Victor Bultó; i Nacho Abia i Lluís Torner.
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…
A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…