El festival barceloní comença aquest divendres al matí al TNC i es prolongarà fins diumenge, amb la presència de més de 75 emprenedors gastronòmics, propostes culinàries de 'street food' i diversos tallers per a petits i grans
El mercat gastronòmic All Those Food Market torna aquest cap de setmana en una edició molt especial, ja que celebra el seu 15è aniversari i, a més, allarga un dia la durada. En lloc de celebrar-se dissabte i diumenge, el festival ja comença aquest divendres, al Teatre Nacional de Catalunya (TNC), per la qual cosa els organitzadors confien a poder superar el rècord de 23.000 assistents de la darrera edició.
Durant el matí de divendres l’accés està restringit a professionals, és a dir, a restauradors i persones vinculades al sector de la gastronomia perquè puguin entrar en contacte amb els més de 75 emprenedors que participen en la fira i que elaboren de manera artesanal tota mena d’aliments. Aquest format, anomenat All Those Pro, s’iniciarà amb un esmorzar de networking i amb un tast de cafè d’especialitat. Seguidament, es donarà pas a una xerrada sobre consciència en la gastronomia entre Xavier Pellicer, Stefano Colombo (Xemei) i Buster Turner (Rooftop Smokehouse) i a un tast de vins naturals amb els productors Joan Rubió, Oriol Artigas i Toni Carbó.
Al migdia, All Those obrirà les portes a tots els amants del bon menjar, que podran conèixer a la fira noves tendències culinàries i adquirir tota mena d’aliments de producció artesanal i de proximitat, encara que al festival també s’exposen marques de cosmètica natural i de ceràmica. Els tallers gastronòmics són una de les senyes d’identitat de la casa, amb la possibilitat d’apuntar-se a sessions que permetran conèixer trucs per elaborar pastisseria vegana, submergir-se al món dels ferments, conèixer la versatilitat de la sal o descobrir els diferents tipus de picant.
Aquest any, com a novetat, participarà Mango Home, amb una proposta de tallers sostenibles enfocats a la cura de la taula que pretén rendir tribut a la cultura mediterrània. També hi haurà tallers pensats per acostar el món de la gastronomia als més petits. Per exemple, de la mà d’Arrels i Brots s’introduiran a l’univers de l’horticultura urbana, aprenent a plantar maduixes, gira-sols i tomàquets cherry.
Una edició més, els jardins del TNC s’ompliran de furgonetes de street food, tiradors de cervesa artesana i de bona música, que anirà a càrrec de diferents DJs barcelonins. Les pizzes de massa mare a l’estil Detroit de Four Corners, els platillos presentats per Xavier Pellicer & Les Nenes, les barbacoes de The Butcher Society o les truites fetes al moment de Los Tortillez són algunes de les propostes amb què els visitants podran matar la gana.
La 'cleantech' factura més d'un milió d'euros mensuals i es fixa com a objectiu per…
Durant molts anys, als ecosistemes emprenedors de Barcelona, la companyia Glovo era presentada com el…
Experts de grans companyies abordaran estratègies per combatre la discriminació i exposaran casos d'èxit i…
Les companyies radicades a la província van engrandir la seva facturació un 20% entre 2021…
El consell d'administració ha decidit per unanimitat tornar a fixar-la a Sant Vicenç dels Horts
La ‘startup’ desenvolupa un sistema que permet administrar fàrmacs directament a les cèl·lules canceroses a…