L'establiment disposa d'un petit taller on un artesà joier presta un servei d'assessorament en la cura de les joies i també pot fer ajustaments i personalitzacions
Tous estrena a Barcelona el seu nou model de botiga. La firma catalana de joieria acaba d’inaugurar al número 66 de Rambla Catalunya un nou establiment on incorpora la seva nova imatge de marca i serveis nous com Tous Craft & Care, en què un artesà joier realitza serveis de manteniment, personalitzacions i ajustaments a les joies.
La nova boutique és la tercera de tota la xarxa de la marca en lluir el nou concepte que, fins ara, s’havia implantat a Madrid, al número 50 del carrer Serrano, i al centre comercial Magic Badalona. L’objectiu de Tous és anar transformant totes les botigues de manera progressiva, tot i que molt més ràpid està sent la implementació del nou logo de la firma, que ja llueix en onze de les tretze joieries que té a Barcelona. El nou logotip és de color negre, més robust i contundent, per incrementar la seva visibilitat.
Aquesta obertura suposa, a més, la tornada de Tous a Rambla Catalunya. Al local que s’ha instal·lat, anteriorment, hi havia una botiga de Mango Kids. Segons l’empresa familiar amb seu a Manresa, el nou espai de Rambla Catalunya està dissenyat per fomentar l’autonomia del client i oferir una nova manera d’interactuar amb el producte. “L’experiència de compra és un dels punts clau de la nostra evolució de marca, ja que transmet a la perfecció com entenem les nostres joies i complements, com a aliats de l’autoexpressió i la creativitat dels nostres clients”, explica Anna Sió, directora d’experiència de marca de Tous.
Una de les novetats principals és l’existència, a la vista de tots els clients, d’un petit taller on un artesà joier presta un servei d’assessorament en la cura de les joies i també pot fer ajustaments i personalitzacions. Aquest servei, Tous Craft & Care, també està disponible a la boutique de Passeig de Gràcia.
El nou concepte de botiga de Tous incorpora la il·luminació LED i la seva arquitectura està dissenyada per crear una experiència immersiva. Tous va presentar la seva nova imatge de marca el mes de setembre passat. “Acabem de celebrar el nostre centenari, però per resistir cent anys més necessitem transformar-nos i adaptar-nos al mercat”, va explicar llavors la presidenta de Tous, Alba Tous.
Després de créixer un 37%, el 2021 Tous va facturar 384 milions d’euros i el seu objectiu era superar els 400 milions l’exercici del 2022. La marca catalana compta amb més de 700 boutiques a tot el món.
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…
A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…