Vistes des del Park Güell
Vistes des del Park Güell © TRAVELKR - Pixabay

Turisme de Barcelona se suma al ‘Black Friday’ amb 150 experiències per gaudir de la ciutat

La campanya Barcelona Black Friday vol convidar a tots els barcelonins a convertir-se en turistes a la seva ciutat i els seus voltants

Passar una nit d’hotel i relaxar-se a l’spa, comprar a La Roca Village, gaudir dels plats del Mussol, Txapela o Tapa Tapa, anar al Teatre Poliorama o al Museu de la Xocolata, descobrir l’obra de Gaudí, fer una escapada a Montserrat o a Girona… Aquestes són algunes de les experiències que Turisme de Barcelona ha inclòs a la seva campanya pel Black Friday, amb descomptes de fins al 50% i validesa fins a l’octubre de 2021. La iniciativa vol donar suport al sector turístic i cultural de la ciutat, especialment afectat per la crisi de la covid-19.

Aquest context és el que ha convençut a Turisme de Barcelona per participar per primera vegada al Black Friday, amb una gran oferta en cultura, comerç, hotels i restaurants que ha de servir per reactivar l’activitat a la ciutat. “Vam voler donar un alè de positivisme al consumidor obrint una campanya en defensa dels petits plaers i les petites compensacions, aprofitant la finestra comercial del Black Friday“, explica la directora de l’àrea de Turisme de Lleure a Turisme de Barcelona, Mercedes Garcia.

La campanya de Barcelona Black Friday està pensada per a un públic local, nacional i de proximitat, oferint diferents propostes “per gaudir de la Barcelona que més agrada, la sibarita, la bohèmia, l’activa, la cultural…”, exposa García. Un total de 150 ofertes que es poden començar a adquirir a partir d’aquest divendres fins al dilluns que ve a través de la pàgina web de la campanya. També hi ha propostes per sortir de Barcelona i anar-se’n fins al Prepirineu o el Penedès, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

La campanya de Turisme de Barcelona també inclou propostes fora de la ciutat, com una excursió a Montserrat. © Matthias Hoensch – Pixabay

En concret, els descomptes consisteixen en 2×1 en entrades a equipaments culturals i activitats de lleure; 30% en hotels i apartaments turístics; 20% en restaurants i 30% en botigues i comerços. Addicionalment, la promoció inclou bitllets amb Vueling amb un 25% de descompte a totes les rutes nacionals i internacionals de l’aerolínia amb Barcelona com a origen i destí. “Experiències  de tota mena dins i fora de Barcelona per captivar a aquest consumidor que busca una petita evasió o es vol permetre una escapada de proximitat”, resumeix Garcia.

Per a la representant de Turisme de Barcelona, campanyes de promoció com aquesta han de servir per ajudar al turisme, una indústria que aporta el 15% del PIB i representa milers de llocs de treball. “És el moment de pensar en gran, fer plans d’ajut pensats pel sector i coordinar estratègies per reactivar l’activitat turística perquè estigui a ple rendiment en el mitjà i llarg termini. La vacuna marcarà molt els temps, però nosaltres hem d’estar preparats i treballar per avançat”, defensa. Per fer-ho, assegura que caldrà més col·laboració publicoprivada i coordinació entre els diferents països i destinacions: “Ens hem d’arremangar”.

[separator type=”thin”]

MARRIOT DONA SUPORT A LA RESTAURACIÓ

Una altra iniciativa que vol donar suport al sector turístic i, en especial, a la restauració és la que ha decidit impulsar la cadena hotelera Marriott International. Els seus hotels a Barcelona, el W Barcelona i l’Hotel Arts, descomptaran de les factures dels seus hostes l’import d’un dinar a qualsevol restaurant de Barcelona, per un valor màxim de 100 euros per habitació i dues persones. La promoció està disponible des d’aquest dijous fins al 10 de desembre i el dinar s’ha de produir durant l’estada als hotels.

L’Hotel Arts i, de fons, el W Barcelona, els dos de la cadena Marriott International.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és estimular el consum dels seus clients als bars i restaurants de la ciutat i contribuir a reduir l’impacte del seu últim tancament. Els directors de l’Hotel Arts i el W Barcelona, Raúl Salcido i Stijn Oyen, defensen que pertànyer al sector hoteler, també afectat per la pandèmia, ha estat clau en la seva decisió de llançar aquesta iniciativa. Esperen que tingui una repercussió positiva en la facturació dels negocis de restauració, “un dels pilars fonamentals de l’economia i l’oci de la capital catalana”.

Tags from the story