La cadena de sabatilles i roba esportiva prepara l'obertura d'un macroestabliment de 2.500 metres quadrats a Barcelona que serà el més gran de la marca a la península Ibèrica
Una nova marca de calçat i venda de roba i material esportiu es prepara per aterrar al Portal de l’Àngel, la principal artèria comercial de Barcelona. Es tracta de la cadena JD Sports, propietat del grup britànic JD Group, que ha llogat el local que ocupava l’antiga botiga de Disney a la ciutat, a la cantonada amb el carrer Canuda. Disney va abaixar la persiana a finals de maig de 2021.
L’establiment també ocuparà l’espai que va deixar una botiga d’H&M, fins a sumar una superfície total de 2.500 metres quadrats al número 9 de Portal de l’Àngel, segons ha avançat Expansión. La macrobotiga de JD Sports serà la més gran d’Espanya i Portugal i donarà feina a unes 120 persones.
Dels 2.500 metres quadrats de superfície comercial, 2.000 metres es destinaran als diferents departaments de JD Sports, mentre que els altres 500 metres quadrats seran per a Size?, una cadena del mateix grup especialitzada en edicions limitades de calçat i roba esportiva que obrirà en el local el seu primer establiment a la ciutat i el segon al mercat espanyol.
“JD Sports segueix amb l’estratègia d’obrir flagships stores a les principals ciutats d’Espanya i Europa, on volem continuar sent la marca de referència pel que fa a la moda esportiva”, ha explicat al rotatiu econòmic Gabriel Bocci, director d’expansió de la firma. “Portal de l’Àngel és el carrer més afí al client de JD“, ha apuntat.
El 2021, el grup JD Sports comptava amb 2.600 botigues a 20 països, de les quals 853 pertanyien a la cadena JD i 33 a Size?. Altres marques de la multinacional són Footpatrol, Sprinter, Chausport i Sport Zone. El juny del 2021, l’empresa cotitzada britànica va comprar la firma de comerç electrònic catalana Deporvillage, en una operació valorada en 140 milions d’euros. Inicialment, es va adquirir el 80% del capital i el mes d’octubre passat es va comprar un 18% addicional, fins a controlar el 98% de la companyia. El 2% restant segueix en mans dels fundadors: Xavier Pladellorens i Ángel Corcuera.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…