La 'traveltech' britànica integrarà la tecnologia de l'empresa catalana, que continuarà operant amb els seus 130 treballadors sota el paraigua de la companyia d'intel·ligència comercial per a l'hostaleria
Oficina de la 'traveltech' internacional Lighthouse.
Ja fa dos anys que la britànica Lighthouse va apostar per obrir oficina a Barcelona per potenciar el seu creixement. Un parell d’exercicis després, la companyia, convertida en unicorn, es fa notar en l’ecosistema traveltech català amb la compra de The Hotel Network, especialitzada en tecnologia de personalització de màrqueting per impulsar el creixement del canal directe per a hotels.
L’adquisició, sobre la qual no s’han detallat xifres, combinarà la plataforma d’intel·ligència comercial de Lighthouse amb la tecnologia de màrqueting impulsada per IA de The Hotels Network. L’empresa, fundada fa deu anys a la capital catalana, presta servei a més de 20.000 hotels en més de 100 països, als quals genera un augment mitjà del 32% en reserves directes mitjançant la seva tecnologia.
Entre altres eines, aquesta tecnologia permet oferir missatges i promocions personalitzades als viatgers, sobre la base del comportament de l’usuari en temps real, algorismes predictius i agents d’IA propis. Aquestes funcionalitats se sumaran ara a les de Lighthouse, que ja inclouen intel·ligència de preus, intel·ligència de negoci i benchmarking, entre d’altres.
El sistema de The Hotels Network la converteix en l’única plataforma del mercat que combina dades de preus integrats, personalització predictiva i capacitat de màrqueting multicanal en una solució en el núvol. “Les nostres funcionalitats combinades amb IA i intel·ligència comercial donaran als hotelers un avantatge poderós per elevar les seves estratègies de reserves directes i capturar més ingressos”, ha assegurat el fundador de la companyia barcelonina, Juanjo Rodríguez.
“En integrar les funcionalitats de màrqueting de The Hotels Network amb les dades de demanda i preus ja existents a la plataforma de Lighthouse, estem permetent als hotels transformar la intel·ligència de mercat en experiències de reserva personalitzades”, ha defensat el CEO de Lighthouse, Siguin Fitzpatrick.
L’empresa britànica, que va adquirir la categoria d’unicorn al novembre després d’una ronda de 370 milions de dòlars, ha adquirit la companyia barcelonina com a inversió estratègica per continuar expandint la seva plataforma, també integrant tecnologies que aporten valor als seus clients. Actualment, sumen més de 70.000 hotels a 185 països, que utilitzen Lighthouse per gestionar i incrementar les seves reserves.
L'objectiu de la formació és oferir una programació estable, amb una vintena de concerts anuals,…
Havia odiat la mona de Pasqua durant molt de temps, però ara la necessito amb…
Des del 2008, gairebé 60 fundacions i ONG s'han beneficiat d'aquesta acció, que transfoma en…
Des del barri de la Sagrada Família, aquesta barcelonina ha anat fent puntes de ganxet…
El 22@ celebra els seus primers 25 anys, amb un model que ha aconseguit atreure…
Assistir a aquest esdeveniment és una experiència més propera i ciutadana del que a molts…