L'adquisició de la companyia familiar, amb una facturació anual de prop de 50 milions, reafirma la posició de lideratge de la farmacèutica catalana en el sector del ‘natural consumer healthcare’
Uriach continua avançant en el segment del natural consumer healthcare. Amb l’objectiu de reafirmar la seva posició de lideratge a Europa, ha signat l’adquisició de la companyia familiar alemanya Pascoe, centrada en la medicina natural. Fundada el 1895, l’any passat va facturar prop de 50 milions d’euros, exportant els seus productes a més de 30 països.
Amb una àmplia gamma de productes naturals i complements vitamínics i dietètics, la principal marca de Pascoe és Pascorbin, que lidera un negoci exclusiu de vitamina C en altes dosis que està indicada per tractar múltiples patologies. Amb aquest portfolio, Uriach continua guanyant terreny en el segment del natural consumer healthcare, format per medicaments sense recepta, productes naturals i complements alimentosos.
La compra representa una operació complementària a l’anterior adquisició d’Uriach a Alemanya el 2021, quan es va quedar amb Sidroga. L’aposta per Pascoe permet a Uriach enfortir la seva posició a la regió que engloba a Alemanya, Suïssa i Àustria sense pràcticament cap solapament del portfolio de productes.
L’adquisició, la novena en els últims nou anys, és representativa de la segona fase de l’estratègia d’Uriach per accelerar el seu creixement. Després de consolidar una primera fase centrada en la construcció d’una plataforma líder a nivell europea del seu sector, la farmacèutica es va focalitzar a créixer en els mercats en els quals ja és present i a executar adquisicions complementàries per enfortir la seva posició.
L’estratègia de creixement de la companyia l’ha portat a tenir presència directa en deu països, que inclouen Espanya, Alemanya, Àustria, Suïssa, Itàlia, Portugal, Romania i Grècia, amb la previsió d’operar també a França i Bèlgica, a través de la compra d’Ineldéa, realitzada l’any passat però encara en tràmit.
Precisament la major adquisició de la història d’Uriach és la d’Ineldéa, amb una facturació de 100 milions anuals. Amb la finalitat de possibilitar l’operació, els accionistes de la companyia van obrir el seu capital per primera vegada, per a permetre l’entrada d’ICG com a soci minoritari. L’adquisició d’Ineldéa i la de Pascoe, considerades en any sencer, situarien Uriach en una facturació superior als 500 milions anuals, xifra que la companyia considera que certifica l’encert que va representar optar per posar tot el focus en l’àmbit del natural consumer healthcare.
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…
A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…