El Gremi d’Hotels de Barcelona, amb la col·laboració de Familia Torres i el suport de l’Ajuntament de Barcelona, organitza per vuitè any consecutiu la Setmana de les Terrasses dels Hotels de Barcelona, que tindrà lloc de l’1 al 10 de juny. Aquesta iniciativa, que compta amb la participació rècord de 83 hotels, ofereix un total de 285 activitats obertes a tots els ciutadans.
A la Setmana de les Terrasses, els assistents podran gaudir d’una gran varietat d’activitats originals, com el taller d’estil a Instagram by @CarlesAlmagro (Midmost) o la barber shop by Vicente Moretó, sonant de fons el swing by The Happy Noise (Negresco Princess). A més, també hi haurà un Cicle de Cinema Mae West (Vincci Mae), el diagnòstic facial de iS Clinical (The One Barcelona) i un taller d’estilisme by Lupo Barcelona i @Mercetauss (Murmuri Barcelona).
Durant tota la setmana, els ciutadans també podran degustar varietats de vins i destil·lats de Familia Torres i podran gaudir d’una trentena d’accions gastronòmiques com la masterclass de còctels amb brandy Torres 15 i pisco El Governador en l’H10 Universitat; un tast a cegues de vins elaborats per la Familia Torres (Vincci Gal·la); la masterclass de còctels– i aperitiu (Gallery Hotel); la masterclass de maridatge d’Ostres & Gin al NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón; els healthy còctels amb música al Novotel Barcelona City; o el taller de vermuts Padró & Co, a l’H10 Madison.
Concurs d’Instagram
A més de les diferents activitats, aquest any torna el concurs de fotografia solidari on es repta els usuaris d’Instagram a compartir en el seu perfil una fotografia de l’esdeveniment i etiquetar-la amb #SetmanaTerrasses18 i seguir i etiquetar @mesqhotels i @bodegastorres.
El concurso cuenta con dos temáticas: la de Hoteles y la de Familia Torres. En el caso de la temática Hoteles, los usuarios deberán fotografiar una de las terrazas participantes, haciendo uso del hashtag, así como de las etiquetas. En la temática Torres, aquellos que quieran participar tendrán que fotografiar el producto de Familia Torres y utilizar el hashtag correspondiente a cada bebida (#CelestreCrianza, #ViñaEsmeralda, #JeanLeon, #7Magnífics, #Torres15, #piscoElGobernador, #Sloanesgin), junto con #SetmanaTerrasses18, y seguir y etiquetar a @mesqhotels y @bodegastorres.
El concurs compta amb dues temàtiques: la d’Hotels i la de Familia Torres. En el cas de la temàtica Hotels, els usuaris hauran de fotografiar una de les terrasses participants, fent ús del hashtag, així com de les etiquetes. A la temàtica Torres, aquells que vulguin participar hauran de fotografiar el producte de Familia Torres i utilitzar el hashtag corresponent a cada beguda (#CelestreCrianza, #ViñaEsmeralda, #JeanLeon, #7Magnífics, #Torres15, #piscoElGobernador, #Sloanesgin), juntament amb #SetmanaTerrasses18, i seguir i etiquetar @mesqhotels i @bodegastorres.
El premi serà una nit a l’hotel El Palace i, si es superen les mil fotografies etiquetades, l’organització donarà 1.000 euros a “Business With Social Value”, un esdeveniment que des de 2012, té com a objectiu facilitar la sostenibilitat social de les empreses i l’econòmica de les entitats socials mitjançant la compra de productes i serveis. Darrere d’aquesta acció es troba Icària Iniciatives Socials, una entitat sense ànim de lucre fundada al 1976, que es centra principalment en l’educació i atenció de les persones amb disminució psíquica, des de la infància fins a la vellesa, per a aconseguir una major integració social i laborable.
Més informació sobre les activitats: mesqhotels.cat